SOCIAL MEDIA

12. heinäkuuta 2017

SUMMER VIA PHONE

Kuluneen kesän aikana tietokoneella istuminen ja ylipäätään sen avaaminen on jätetty ihan minimiin, sillä mä oon oikeesti vaan nauttinut ja koittanut tehdä niitä kesäjuttuja. Yks ilta pysähdyin miettimään mitä kaikkea tähän mennessä on tullutkaan tehtyä ja mikä oiskaan parempi tapa kuin puhelinkuvat. Onneksi kesää on vielä puolet jäljellä ja kivoja suunnitelmia tiedossa. Muistakaahan käydä seurailemassa mua instagramissa @iinkaeveliina, sinne ilmestyy useimmat jutut ennen blogia :-)
kesä17_4
1. Kesäisin aamupalaksi ainaisen leivän ja jogurtin sijaan on tehnyt mieli vähän jotain freesimpää ja meidän keittiössä on blenderi pyörinyt aika urakalla. Smoothiebowlit ja erilaiset smoothiet on ollut ihan lemppareita ja tältä videolta löytyykin kolme eri reseptiä raikkaisiin aamupalahetkiin. 2. Upean Alexa Dagmarin suunnittelema uudistunut Picnic käytiin tsekkaamassa Piian kanssa alkukesästä, todella onnistunut ja kaunis sisustus. 3. Samalla reissulla pyörähdettiin & Other Storiesissa ja toi on varmasti Helsingin kuvauksellisin kauppa täynnä niin ihania juttuja. 4. Vihdoin mäkin pääsin maistamaan Magnum Helsingin jäätelöitä ja tarviiko sitä edes mainita, että oli yhtä hyvää miltä kuvassa näyttää?
kesä17_6
1. Yhtien onnistuneiden yllätysynttäreiden järjestämisessä oon ollut myös mukana ja sinne loihdittiin muiden tarjottavien lisäksi kesäinen twisterbooli. 2. Seurasaari, lämmin päivä ja parasystävä = täydellinen kesäpäivä. Ihan parasta vaan käppäillä ja jutustella näteissä maisemissa. 3. Reunion ihanien blogimimmien Hennan ja Mirellan kanssa, oli ihana vaihtaa kuulumiset ja ottaa porukalla asukuvia. 4. Niin kauniit kesäkukat ♥
kesä17_5
1. Oon innostunut myös uusiin kokeiluihin keittiössä ja ensimmäisenä testiin pääsi banaanijäätelö. Ihan superhyvä ja helppo herkku! 2. Pitkästä aikaa juhlimaan lähdössä, noi kengät on muuten ihan paras alelöytö Hennesiltä. 3. Best babe ♥ 4. Parvekekin on saatu kesäkuntoon ja se sai kaivatun loppusilauksen Ikean hyllyn ja viherkasvien muodossa. Ollaan muuten myös nukuttu pari yötä parvekkeella, niin hauskaa!
kesä17_3
1. Juhannuskimppu ♥ 2&3. Juhannuksena mökkimaisemissa, niin rentouttavaa ja rauhoittavan näköistä. 4. Ja mitä oiskaan puhelinkuvat ilman tätä pientä karvapalleroa, joka on myöskin pyörinyt kesän menoissa mukana.kesä17_1
1. Kesäpäivän viettämisen Linnanmäellä voi myös ruksita yli summer bucket listalta. Tonne pitäisi päästä vielä uudestaan ihan vaan kuvaamisen merkeissä, sillä onhan noi rakennukset nyt söpöjä. 2. Mä ja kaks kertaa oman pään kokonen hattara. 3. Sitten päästäänkin jo viiime viikonloppuun ja festaritunnelmiin. Mun festarimeikki näytti tältä ja alueella kävin hakemassa vielä vähän lisää gitteriä hiuksiin. 4. Ruisrockissa taas parin vuoden tauon jälkeen ja se oli yhtä ihana kuin muistinkin.
kesä17_2
1. Festarisafkaa Heimoburgerista, mun valitsema Le Kuikka burgeri oli yks parhaista mitä oon ikinä syönyt. 2. Paras festarikamu. 3. Glitteriä lukuunottamatta mun festarilook oli aika simppeli, hiukset vaan kiharalle ja menoks! 4. Vietettiin Ruississa harmiksi vaan yksi päivä ja perjantain keikoista mun mieleen jäi erityisesti Kaija Koo, Bastille ja Kygo.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.