SOCIAL MEDIA

10. heinäkuuta 2017

KESÄISTÄ PÄIVITYSTÄ MEIKKEIHIN

Mun meikkaustottumukset tuppaa aina muuttumaan kesän tullen ja yleensä kuljen mahdollisimman vähällä tai ilman meikkiä, mutta tänä kesänä oon innostunut muutamista uusista jutuista ja niitä silmällä pitäen on tullut tehtyä muutamia meikkihankintoja.
nyx_brightspaletti
nyx_ultimateeyeshadowpaletti
Saanko esitellä mun tämän hetkinen lemppari silmämeikkeihin liittyen: Nyxin Ultimate Shadow Palette sävyssä Brights. Aikasemmin tänä vuonna ekaa kertaa tämän nähdessäni ajattelin etten koskaan osaisi käyttää tuollaisia sävyjä omassa meikissä, mutta niin se mieli vaan muuttuu ja tämä pitää sitä ykköspaikkaa. Varsinkin nyt kesällä oon rakastunut väreihin ja tällä tulikin loihdittua ihan kiva meikki viime viikonlopun festareille. Tää on mun ensimmäinen Nyxin luomiväripaletti ja mitä näin amatöörinä osaan sanoa niin pigmentti on ihan super, sävyjä on helppo työstää ja kerrostaa eikä ne varise päivän mittaan pois.
realtechniques_starterset
Cocopandalla oli juhannuksen aikoihin niin hyvät alet menossa, joten sivellinvarastoakin tuli päivitettyä Real Techniquesin Starter Setillä, jolla saa luomivärit ja kulmameikin kuosiin. Mulla on ollut ennestään pari muuta RT:n sivellintä eikä niistä yhtään huonoa sanottavaa ja kyllä se vaan niin on, että laadukkaat välineet vaikuttaa positiivisesti lopputulokseen.
vivaladiva_perceftnudies
vivaladiva_perceftnudiespaletti
Vastapainoksi edelliselle löytyy myös vähän neutraalimpaa palettia Viva La Divan Perfect Nudiesin muodossa. Hassua ajatella, että minä joka en vielä hetki sitten osannut tehdä ollenkaan luomivärejä enkä kokenut niitä omaksi jutuksi, oon innostunut niistä ihan toden teolla. Näillä sävyillä ei vaan voi mennä pahasti pieleen ja saa loihdittua vaikka mitä ihania lookkeja.
makeuprevolution_poskipuna
makeuprevolution_poskipunapaletti
Kesäisin mä harvemmin jaksan tehdä korostuksia ja varjostuksia ellei tiedossa oo joku spessumpi tilaisuus, mutta muuten poskipuna on se juttu ja viimeisenä uutuutena löytyy Makeup Revolutionin Ultra Blush paletti sävyssä Hot Spice. Makeup Revolutionilla on mun mielestä toimiva hinta-laatusuhde eikä tääkään paletti pettänyt odotuksia. Näteistä sävyistä löytyy niin mattaa kuin shimmeriä eli varmasti jokaiselle kesäpäivälle jotain. Ainut miinus on, että sävyt pölisee jonkin verran eli varoituksen sanana sivellintä ei ihan hirveesti kannata napissa pyöritellä.

Ois kiva kuulla miten te meikkaatte kesäisin, kertokaa vaikka kesämeikin top 3 tai ootteko innostuneet tänä kesänä jostain uudesta villityksestä? :-)

10 kommenttia :

  1. Uuu näyttääpäs kivoilta nuo meikkiuutuudet! Mä ostin täältä Too Facedin natural -meikkipaletin, joten värit ei oo ihan viel oikein kotiutunut mun meikkipussiin, mutta olis kyl kiva nähä sun aikaansaama lopputulos!😍

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos!<3 Mäki ku ekoja kertoja näin tota Nyxin palettia, mietin etten koskaan tuu osaamaan käyttää värejä, mut nyt oon ihan innoissani. Voisin tehäkki vaikka jonku meikkivideon youtubeen missä käytän tota! Ja hei hyvälle kuulostaa myös toi Too faced ja tosta tuli mieleen, et ehdottomasti jenkkilästä sit jotain ostosten esittelyä <3

      Poista
  2. Ihanilta vaikuttaa sun kesämeikit!❤️ Voi jos sitä itsekin uskaltautuisi testaamaan vähän värikkäämpää silmämeikkiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitti Henna!!❤ Ja hei kokeilet alkuun jotain ei niin räväkkää ja katot miltä näyttää! Mul on helppoo ku silmälasien taakse saa piilotettua aika paljon jos menee pieleen :-D

      Poista
  3. Toi NYXin paletti on kyl superin näköinen, useesta eri perus väristä monta eri sävyä! <3 RT luomivärisiveltimet kiinnostais, mut musta toi setti on jotenkin hassu eikä sit houkuttele ostaa yksittäisenä siveltimiä niin oon pysyny ecotoolsissa :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on!! Ei ois vähä aika sitte ollu mulle se eka valinta, mut aah toi on niin super<3 No joo ymmärrän, ettei yksittäisinä houkuttele ostaa monia eri siveltimiä, mut ecotools on kans kiva! Mul on senkin silmämeikkisiveltimet näiden lisäks :-)

      Poista
  4. Näyttää ihanalta toi viva la divan paletti sekä tämä makeup revolutionin paletti! Mulla on nyxin contour puuteripaletti joka on vastaavan oloinen kuin tämä sun tilaamasi, mutta siinä ei ole kyllä noin punaisen sävyisiä vaan enemmän ruskeaa ja vaaleaa ainoastaan. Voisin kyllä tommosen melkeen ottaa testiin, kunhan tuon saisi joskus käytettyä loppuun!

    www.finnlandsnorsk.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, noi molemmat paletit on myöskin ihania! Hei vitsit mäki haluisin seuraavaks testata sitä nyxin contourpalettia, kunhan edellisen sais käytettyä loppuun :-) Ja tää makeup revolutionin on siis poskipunapaletti niin älä tätä contour mielessä osta, jos haluut laittaa testin haha!! :-D

      Poista
  5. Vastaukset
    1. Voi kiitos, nää on kyllä ihan lemppareita jokainen tällä hetkellä!<3

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.