SOCIAL MEDIA

20. kesäkuuta 2017

KESÄKUUN BETTE BOX

Tänään esittelyssä ehkä pikkusen muita jäljessä kesäkuun Bette Box ja samalla viimeinen mun kolmen kuukauden tilausjaksosta. Kaikista kolmesta saamastani boxista valitsisin tämän lemppareimmaksi, vaikka alkufiilikset oli jokaisen kohdalla vähän nihkeät. Kesäkuun boxi oli loppujen lopuksi aika kiva ja vaikkei mitään tajunnanräjäyttävää sisältänytkään niin täältä lähtee sittenkin peukut ylös!
iroha_kasvonaamio
Iroha oli mulle ennestään tuntematon merkki ja Nature Intensive Face Mask Rejuveating Caviar kasvonaamio sisältää kaviaaria ihon elastisuuden ja kollageenin muodostumisen parantamiseksi sekä hyaluronihappoa kosteuttamiseen. Kangasnaamiot ei oo mun suosikkilistan kärkipäässä, mutta mielenkiinnolla lähden tätäkin testaamaan.
dove_suihkugeeli
Normaalisti olisin tuskin innostunut suihkusaippuasta, mutta multa oli just loppumassa vanha, joten Doven Nourishing Secrects Invigorating Ritual tuli boxissa kuin tilauksesta. Oon muutenkin halunnut päästä testaamaan näitä uutuuksia, joten tämä oli siinäkin mielessä tosi kiva tuote, joka tuoksuu muuten aivan ihanalle.
nivea_vartalovoide
Mä oon ennen ollut tosi laiska vartalon rasvauksen suhteen, mutta nykyään saanut tsempattua asian kanssa ja Nivean uutuus Body Oil In Lotion tuoksuvartalovoide oli myöskin iloinen yllätys. Itse tuoksusta en liiemmin välittänyt, mutta voide imeytyy ihoon supernopeasti jättäen kosteutetun tunteen. Mulle on tärkeää, että rasvat kuivuu nopeasti, sillä mua ärsyttää turha odottelu ja kun rasvaa leviää sen seurauksena joka paikkaan.
dermosil_kasvovoide
Dermosilin kosteuttava kasvovoide light oli yksi mua eniten kiinnostavista tuotteista ja ihastuin heti kauniiseen pakkaukseen. Voide oli kasvoilla ihanan kevyen tuntuinen ja imeytyi nopeasti, josta ehdottomasti plussaa. Tämän jälkeen Dermosil merkkinä on alkanut kiinnostaa mua entistä enemmän, joten jos teiltä löytyy kokemuksia siitä niin laittakaa ihmeessä kommenttia!kesäkuu_bettebox
Lisäksi mukana oli vähän pienempää sälää Kenzon tuoksunäytteen, vatsan hyvinvointiin Rela Tabsien, Lumenen Gel Effect kynsilakan ja Piz Buin Tan & Protect -aurinkovoiteen sekä Pandan Natural lakritsipatukan muodossa, joka meni jo aikoja sitten parempiin suihin. Näistä Rela Tabsit ja aurinkosuojavoide oli mulle turhia, joten ne joutaa eteenpäin, mutta tuoksunäyte ja kesäinen kynsilakka pääsee varmasti jossain vaiheessa käyttöön. Mitä tykkäsitte kesäkuun boxista, hitti vai huti?


*Boxi saatu yhteistyönä blogin kautta.

2 kommenttia :

  1. Minä tykkäsin myös tästä boxista enemmän kuin kahdesta edeltäjästä :) Oma lemppari oli tuo kynsilakka. Kauniita kuvia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiva kuulla sunkin mielipiteitä boxista, toi kynsilakka on kyllä nätin sävyinen! :-) Kiitos paljon <3

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.