SOCIAL MEDIA

13. toukokuuta 2017

MEIDÄN KOTI - MAKUUHUONE

makuuhuone2
Vitsi miten pitkä aika viimeisimmästä asunnon esittely -postauksesta on kulunut, mutta pyöräytetäänpä homma tältäkin osin pakettiin ja esitellään viimeisenä muttei vähäisimpänä meidän makuuhuone. Edelliset postaussarjan osat olohuoneesta löytyy täältä sekä keittiöstä ja eteisestä täältä, mutta nyt pikakierrokselle meidän makkariin!
makuuhuone1
Kun meille astuu sisään, avautuu heti ovesta tullessa näkymä makuuhuoneeseen, joka näyttää tältä. Toisin kuin olohuoneessa, jossa oli paljon enemmän värejä, oon halunnut pitää makuuhuoneen pääväriltään valkoisena, jonka lisäksi löytyy hiukan marmorisia, kuparisia ja mustia yksityiskohtia. Täältä löytyy myös paljon mun juttuja eikä niinkään ton toisen puoliskon, joten voisin samantien nimittää tän mun valtakunnaksi. Vastapäiseltä seinustalta löytyy Mustiksen ihan paras kiipeilypuu ja sen vierestä vaaterekki, jossa säilytänkäytetyimpiä ja spesiaalimpia vaatteita.
makuuhuone9
Paras juttu koko huoneessa on ehdottomasti iso ja pehmeä sänky, johon kelpaa nukahtaa joka ilta. Sänky ei oo mitään ilman isoa läjää koristetyynyjä ja tykkään myös tosi paljon sängynpäädystä ja en osaa kuvitella ettei sitä olis, vois näyttää ehkä jopa vähän hassulta? Kattovalaisin löydettiin vasta muutama kuukausi takaperin ja se löytyi niinkin yllättävästä paikasta kuin Ikea ja on mun mielestä älyttömän nätti.
makuuhuone4_hyllyt
Sängyn yläpuolelta löytyy kaksi hyllyä, jotka oli samalla mun pieni DIY-projekti. Oon maalannut ne mustiksi, päällystänyt sisältä marmorisella dc-fixillä ja nyt ne sopii hyvin yhteen muun sisustuksen kanssa. Talveksi toin pallovalot parvekkeelta sisään ja ne on tainnut tulla jäädäkseen hyllyjen kaveriksi.
makuuhuone3_koristeet
Makuuhuoneesta löytyy myös valkoinen iso lipasto, jonka tason oon halunnut pitää mahdollisimman simppelinä ja tyhjänä, mutta kummasti siihen kertyy aina kaikki roinat, haha :-D Jyskin taulu on yksi mun ehdoton lemppari ja samoin kupariset kynttilänjalat!
makuuhuone7_meikkipöytä
makuuhuone6_meikkipöytä
Sängyn viereiseltä seinältä löytyy mun meikkinurkkaus, josta olin haaveillut ties kuinka kauan. Siinä se nyt on tai on ollutkin jo jonkin aikaa, mutta oon edelleen joka päivä yhtä fiiliksissä ja tykkään erityisen paljon tosta marmoripinnasta, joka on myöskin dc-fixiä. Jos tarkempi esittely kiinnostaa niin kokonaan meikkipisteelle omistettu postaus löytyy täältä!
makuuhuone5_lehtikori
Meikkipöydän vierestä löytyy Elloksen musta kori, joka on viimeinkin löytänyt oman paikkansa nurkista pyörimästä ja vieressä näkyy pieni pala H&M:n ihanaa jakardikuvioista mattoa, joka on myös yksi mun lempparijutuista. Mitä tykkäsitte tästä sisustuksesta, näyttikö ihan kivalta? :-) Seuraavaksi sitten parvekkeen kimppuun ja se pääsee toivottavasti esittelyyn kesällä. 

10 kommenttia :

  1. Kyllä todellakin tykkään tästä sisustuksesta, tän tyylinen on just mun makuun! :) xx

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jee ihana kuulla!!♥ Mäki oon tähän aika tyytyväinen, vielä ku sais jostain hommattua verhot nii ois hyvä! :-D

      Poista
  2. Ihana makuuhuone teillä<3 rakastuin noihin kynttilänjalkoihin! Muistatko mistä ne on?

    https://simplylovingstyles.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos paljon!♥ Noi kynttilänjalat on kyl nätit<3 Toinen on Clas Ohlsonilta ja toinen Tuurin kyläkaupasta :-D

      Poista
  3. Dc-fix on ehkä paras juttu koko maailmassa :D mekin vedettiin mein keittiön pöytä just tolla samalla marmorisella, ihan ku uus!

    ~ Jasmin N
    // littlethingswithjassy.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä, ihan sairaan kätevä, mullaki oli edellisessä kämpässä tv-taso ja yöpöytä päällystetty tolla!! Ei vitsi teiän ruokapöytä näyttää varmasti ihanalta, onks sulla kuvaa missään? <3

      Poista
  4. Oi miten nätisti sisustettu makuuhuone! Jotenkin ihanan harmoninen värimaailmaltaan :) Toi meikkinurkkaus on ihan täydellinen <3

    http://therewillbesunshine-emilia.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi kiitos kovasti, ihana kuulla! :-) Toi meikkipiste on kyllä ihan munki lemppari!!<3

      Poista
  5. Teidän koti näyttää niin ihanalta!❤️❤️

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kiitos pus<3 ja niin näyttää muuten teiänki!!<3

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.