SOCIAL MEDIA

16. toukokuuta 2017

KULUNEEN KEVÄÄN PARHAITA X 9

asukuvat_inkap2
Aamuisin herääminen valoisaan kämppään virkeänä ja energisenä. Mun sisäinen kello on heittänyt kuperkeikkaa nyt kevään aikana ja herättää mut lähes joka päivä kahdeksan aikoihin, mutta en kyllä valita, jotain hyvää siinäkin ettei vanhan kämpän pimennysverho ollut sopiva nykyiseen kotiin! :-D Ihana saada aamusta pikkusen lisätunteja päivään ja silloin tunnen olevani kaikkein tehokkaimmillani varsinkin pääsykoejuttujen suhteen, joka on enemmän kuin jees.

Usko ja luottamus itseensä pääsykokeiden suhteen, vaikka pientä alkupanikointia olikin ilmassa. Ikinä ei voi tietää mitä tapahtuu, mutta tällä hetkellä valmistaudutaan kokeeseen hyvillä mielin.

Ihmiset mun ympärillä, niin te ihanat vanhat kuin uudetkin tuttavuudet. Eilen illalla kivan päivän jälkeen pysähdyin hetkeksi miettimään ystävyyttä ja miten monenlaisia tyyppejä mun läheisistä löytyy.  En oikeesti voisi olla kiitollisempi, kiitos, että ootte.
asukuvat_inkap
asukuvat_inkap4
Raikkaat ja terveelliset smoothiet. Mä innostun aina keväisin väsäämään itselleni muutakin aamupalaa kuin leipää ja banaania ja tällä hetkellä smoothiet on olleet kovassa huudossa meidän taloudessa. Kannattaa olla kuulolla tällä viikolla, sillä youtuben puolelle on luvassa videota tähän liittyen ;-)

Tulevat kesäsuunnitelmat, joiden toteutumisesta ei oo täyttä varmuutta, mutta jo pelkkä suunnittelu ja hullujen ideoiden heitteleminen on ihanaa!

Maailman ihanimmat bikinit Lamar Bikiniltä, jotka kolahti viime viikolla postiluukusta. Ne on vielä kakspuoleiset, jos kaipaa vaihtelua eli kaksi kärpästä yhdellä iskulla. Kesä ja biitsikelit saa mun puolesta nyt niin tulla!
asukuvat_inkap3
culottesit_asukuvat_inkap
Inspiraatio kevätpukeutumiseen. Bomberit, farkkutakit, röyhelöt, verkkopaidat, rennot hupparit, ohuet trenssit, croptopit, leveät lahkeet, culottesit, tennarit ja muut kevyemmät kengät, mulla on niin monta kivaa asuyhdistelmää tällä hetkellä mielessä oottamassa kuviin pääsyä!

Elämäni ensimmäisten aurinkolasien osto. Voitteko kuvitella, että mulla ei koko 19-vuotisen elämäni aikana ole ollut yksiäkään aurinkolaseja? Jo oli aikakin ja nyt pitäisi odotella pari viikkoa, että saan ne käsiini ja pääsen totuttelemaan omaan aurinkolasilookkiin.

Pyöräily, ihan mun lempparipuuhaa keväisin ja kesäisin. Kaikki kauppareissutkin tulee nykyään heitettyä pyörällä ja bussin käyttö on jäänyt ihan minimiin ja pakollisiin juttuihin. Pyöräily on jotenkin tosi rentouttavaa ja samalla saa omaa kuntoakin pikkusen kohennettua, jes!
ur&penn_korvikset_inkap
asukuvat_inkap5
Top Vila Denim jacket 2hand Culottes Gina Tricot Shoes Converse Earrings Ur&Penn

Mitä tykkäätte muuten asusta? :-)

4 kommenttia :

  1. Kiva postaus! Mä en oo kans koskaan osannut pitää aurinkolaseja, vaikka mulla parit sellaset on ollutkin :D Ehkä johtuu siitä, että ne ei oo ollut mitään kovinkaan hienoja eikä laadukkaita xd Pitäs ehkä tässäkin asiassa panostaa ja ostaa jotkut hienommat arskat, joita sit oikeesti tulis käytettyä :) & hei, ihana asu näissä kuvissa - oot kaunis <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos kovasti kehuista!♥♥ Hahah jes en oo sentään ainut tän asian kanssa! Mun ei oo taas aikasemmin tullu ostettua, ku tarviin välttämättä ne omat vahvuudet eikä voi ostaa mitä tahansa pilipali laseja :-D Sulleki löytyy varmasti jotku ihanat lasit <3

      Poista
  2. Onpa kiva toi kuvauspaikka ja ihanat kuvat❤️ Ihania positiivisia juttuja!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ihana sinä<3 Mä tykkäsin kans tosta kuvauspaikasta hirveesti ja positiivisuus on parasta!!♥

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.