SOCIAL MEDIA

13. huhtikuuta 2017

MITÄ KUULUU KEVÄÄSEEN?

asukuvat4
Oliskohan aika päivittää taas kuulumiset ajantasalle? Miten menee ja mitä kaikkea kuuluu mun kevääseen? Sanoisin, että toistaiseksi aika rentoa menoa, paljon hymyilyä ja kivoja hetkiä, nauttimista vapaa-ajasta ja päällimmäisenä mielessä pyörii jännitys pian ilmestyvien pääsykoematskujen suhteen. Ammattikoulu oli lukemisten suhteen tosi helppoa aikaa, sillä sitä ei juurikaan ollut, joten viimeksi mä oon ihan pänttäämällä päntännyt yläasteella. Jotenkin kauhistuttaa "osaanko" mä enää lukea ja miten opin, mutta tiedän, että eiköhän se alkukankeuden jälkeen lähde taas rullaamaan. Vihdoinkin tuntuu siltä, että oon menossa oikeaan suuntaan, joten sekin jo motivoi kahlaamaan pääsykoeurakan yli. Toukokuu menee siis kirjastossa nenä kiinni aineistoissa, joka on toivottavasti sen arvoista.

Näille viimeisille päiville oon koittanut keksiä kaikenlaista kivaa tekemistä ja esimerkiksi viime viikolla saatiin mun äiti ja veli yökyläilemään tänne. Oli jotenki erityisen kivaa, kun talossa oli ihmisiä ja meininkiä, varsinkin nyt kun ei tuu nähtyä kovin usein. Tulevana viikonloppuna on mun vuoro pakata kimpsut ja kampsut ja lähteä vuorostaan Kouvolan suunnille pääsiäisen viettoon. Toinen ihana juttu on ollut ystävät. Oon viettänyt enemmän aikaa niin vanhojen ystävien kuin uusien tuttavuuksien seurassa niin kahvilla istuskellen, shoppaillen kuin blogihommienkin merkeissä. Arvostan niin paljon, että mulla on tollasia ihmisiä ympärillä. Kuluneen välivuoden aikana ystävien merkitys on korostunut mulle entisestään.

Ensimmäinen kevät pääkaupunkiseudulla ja kaikki tulevat suunnitelmat pääsykoelukemiset mukaan lukien tuntuu tällä hetkellä tosi oikeelta ja mulla on edelleen se tammikuinen fiilis siitä, että tästä tulee jollain tapaa erityinen vuosi :-)
asukuvat1
ginatricot_tpaita
asukuvat5_inkap
asukuvat3
Bomber Cubus T-shirt Gina Tricot Jeans Bikbok Shoes Vamos

Muistuttelisin vielä edellisen postauksen arvonnasta, klikatkaa itsenne sinne jos osallistuminen toukokuun Bette Boxin arvontaan kiinnostaa, aikaa osallistua on tän viikon loppuun asti!

2 kommenttia :

  1. Kauniita kuvia! Kiva blogi sinulla muutenkin. Taidan jäädä seurailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon ja tervetuloa seurailemaan! :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.