SOCIAL MEDIA

10. huhtikuuta 2017

HUHTIKUUN BETTEBOX & ARVONTA

bettebox_huhtikuu
Jatketaanko vielä ihan hetki kauneuden merkeissä, sillä mä haluaisin esitellä teille huhtikuun Bette Boxin* ja postauksen lopusta löytyy aika kiva ylläri teillekin ;-) Yhteistyön merkeissä tulen esittelemään teille vielä touko- ja kesäkuun boxit niin blogin kuin youtubenkin puolella ja mä oon tästä aika innoissani. Mun youtubekanavalta löytyy nyt siis unboxausvideo ja ensireaktioita boxista ja tässä postauksessa taas tuun kertomaan tuotteista vähän tarkemmin. Boxista löytyi viisi täyskokoista tuotetta ja tällä kertaa selkeänä teemana oli alkava kevät.
bettebox_shampoo
Ensimmäisenä paketista pisti silmään Schwarzkopfin Fiber Therapy shampoo, joka on suunnattu käsittelyistä vaurioituneille hiuksille. Tää nykyinen lyhyempi malli tukassa vaatii aina suoristinta tai kiharrinta näyttääkseen hyvältä, mutta vähän varauksella suhtaudun tuohon Omegaplex- teknologiaan. Varmasti hyvä perus shampoo, joka pääsee entisten puteleiden loputtua käyttöön. Tätä on mun käsittääkseni saanut ennen vain kampaamoista, mutta nykyään löytyy myös markettien hyllyltä hintaan 2,90€.
bettebox_lumeneluomiväri
Lumenen Nordic Chic luomiväristä olin eniten innoissani, sillä oon innostunut ihan hurjasti opettelemaan silmämeikkejä ja mun luomivärikokoelma ei ole kovin kummoinen. Mulla on sävy 2 Hiekan hohto, joka on todella nätti ja pigmenttinen shimmerisävy, sopii varmasti niin arkeen kuin juhlaan. Tää oli myös boxin kallein tuote, sillä yhdellä napilla on hintaa 12,90€.
bettebox_eyeluretekoripset
Eyeluren 107 Volume tekoripset oli paketin ainoa miinus, sillä jo mun omat ripset hankaa silmälaseihin eli tekoripsien käyttö ei tule kuuloonkaan. Tai sitten en oo vielä löytänyt sitä itselle sopivaa paria, mutta nää näyttää sen verran pitkiltä ja tuuheilta, että lahjoitan jollekin toiselle eteenpäin. Muuten tosi ihanan näköiset räpsyt ja Eyeluresta merkkinä oon myöskin lukenut paljon kehuja. Yhdellä parilla ja ripsiliimalla on hintaa 8,90€.
bettebox_ziajakasvovoide
Ziajan Goa'ts Milk oli boxin mielenkiintoisin tuote sekä mulle entuudestaan tuntematon merkki. Tämä on nimensä mukaan vuohenmaito kasvovoide, joka pehmentää, silottaa ja kosteuttaa ihoa luonnollisesti sisältäen 20 SPF aurinkosuojakertoimen. En oo ihan varma onko tämä paras valinta mun nuorelle iholle, sillä tämä auttaa myös ehkäisemään pigmenttimuutoksia, juonteita ja ennenaikaista vanhenemista, mutta meikin alle voisin tätä joku kerta kokeilla, sillä sinnekin tää sopii. Sanoisin, että aika monitoimituote, jolla on hintaa 11,90€.
bettebox_herbinahuulivoide
Myös huulia hemmoteltiin ja Herbinan Lip Candy huulivoiteen sain sävyssä Tropical Raspberry. Tämä antaa huulille pienen luonnollisen kiillon, tuntuu kevyeltä ja tuoksuu niin karkkiselta, että tekisi mieli syödä. Tykkään yleensä käyttää ennemmin vaan huulirasvoja ja punia, mutta tää on just semmonen tuote, joka on helppo napata laukkuun ja käyttää tarvittaessa. Plussaa aurinkosuojakertoimesta ja näppärästä levityspäästä. 

Kokonaisarvosanaksi antaisin boxille 3½/5, suurin osa kivoja perustuotteita, jotka varmasti pääsevät käyttöön. Luomiväriä odotan jo pääseväni testailemaan, samoin kasvovoidetta meikin alla ja tekoripset lähtee luultavasti johonkin parempaan kotiin, mutta nyt siihen yllätykseen!

Sain myös mahdollisuuden arpoa yhdelle teistä toukokuun Bette Boxin, joka sisältää mm. uuden yhteistyökumppanin tuotteen. Osallistuaksesi arvontaan sun täytyy ainoastaan:

- Olla mun blogin rekisteröitynyt lukija joko Bloggerin tai Bloglovinin kautta ja jättää toimiva sähköpostiosoite kommenttikenttään.

- Mahdollisuuden lisäarpaan saat tykkäämällä mun facebook-sivuista, jonka löytää haulla nimellä Inka P. tai blogin sivupalkista. Muistathan mainita kommentissa monella arvalla olet mukana!

Osallistumisaikaa on viikko eli se päättyy 16.4 klo 23:59. Onnea kaikille arvontaan!

*Boxi saatu, yhteistyössä Bette Boxin kanssa.

19 kommenttia :

  1. mulla toi kasvovoide jätti ainakin tosi rasvasen lopputuloksen iholle, ihan vaan näin pienenä varoituksena, jos meinaat meikin alle tota testailla :-D ei sitä tosin voi tietää mikä toimii kenelläkin ja miten. arvonnan skippaan, mulle on jo toukokuun boxi tulossa :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa, hyvä tietää!! Mä en oo kerenny vielä yhtää testaamaan nii ei mitään hajua mitä odottaa, mut täytyy testailla miten toi toimii mulla meikin alla tai sit ihan tollasenaan :-D

      Poista
  2. Uuuu, kiva arvonta! Oon ehdottomasti mukana ja kahdella arvalla :)

    petraww@hotmail.com

    VastaaPoista
  3. Mukana kahdella arvalla :)

    pauliina.kaario@gmail.com

    VastaaPoista
  4. Mukana yhdellä arvalla :)

    jenny.k.jokinen@dnainternet.net

    VastaaPoista
  5. Eikää miten siistiä! Mukana yhdellä arvalla. :-)

    amlpeppi@gmail.com

    VastaaPoista
  6. Mukana kahdella arvalla :p

    mirella.rasanen(at)elisanet.fi

    VastaaPoista
  7. Mä en ole tilannut boxia muutamaan kuukauteen ja tämän kyseisen boxin kohdalla ei niinkään haittaa. Nää on kuitenkin aina hirveen mielenkiintosia lukea eri blogeista mitä tuotteita ollut ja mitä mieltä niistä on oltu! Hurjan kiva arvonta ja osallistun yhdellä arvalla (seuraan Bloglovinin kautta), toivottavasti toukokuun boxi ois superkiva! :)

    mennika@suomi24.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki tykkään lukea muitten tälläsiä postauksia ja mielipiteitä tuotteista. Hauska kattoo onko muut ollu samaa vai ihan eri mieltä tuotteista! Toukokuun boxi vaikuttais ainakin hyvältä, mitä nyt oon pienien vihjeiden perusteella lukenut :-)

      Poista
  8. Mukana yhdellä arvalla, kuulostaa niin hyvälle toi!

    mervinok@gmail.com

    VastaaPoista
  9. Mukana yhdellä arvalla :)
    anna_88@luukku.com

    VastaaPoista
  10. Mukana kahdella arvalla :)
    katariina.ojanen@gmail.com

    VastaaPoista
  11. Mukana kahdella arvalla :)
    katariina.ojanen@gmail.com

    VastaaPoista
  12. Kahdella arvalla mukana arvonnassa!! :-)
    julia.hakkanen@hotmail.com

    VastaaPoista
  13. Mukana kahdella arvalla :)

    Rossu.life@gmail.com

    VastaaPoista
  14. Mukana yhdellä arvalla :)
    hilsan@luukku.com

    VastaaPoista
  15. Yhdellä arvalla mukana :)
    ilokseni@gmail.com

    VastaaPoista
  16. Kahdella arvalla mukana :)

    viivi.korpela@hotmail.com

    VastaaPoista
  17. Yhdellä arvalla mukana :)
    katialexandram@gmail.com

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.