SOCIAL MEDIA

21. huhtikuuta 2017

HUGE SPRING SHOPPING HAUL

Pitkästä, pitkästä aikaa esittelyssä uusimpia ostoksia kevättä ja kesää ajatellen, joista vanhimmat on hankittu ihan alkuvuodesta ja uusimmat hetki sitten. Ja vitsi mitkä flashbackit tätä postausta tehdessä tuli blogin alkuaikoihin, kun ostoksia tuli esiteltyä harva se päivä. Aika yläosapainotteisella linjalla mennään, mutta niitä mun vaatekaapista onkin puuttunut ja mahtuuhan joukkoon myös yhdet housut ja parit kengät. Löytyykö näistä jotain lempparia tai mikä on sun ehdoton suosikki?
verkkopaita_ginatricot
Toppi Bikbok Verkkopaita Gina Tricot
Verkkopaidat menee varmasti siihen kategoriaan, että joko niitä rakastaa tai vihaa ja mä kuulun tohon ensimmäiseen. Pakko myöntää, että mäkin arastelin sen ostoa pienen hetken, mutta kun pää alkoi tulvia vaikka mistä ideoista miten sen voisi yhdistää, oli mun pakko napata se mukaan. Tuo kuvan yhdistelmä on yks mun lemppareista ja tässä postauksessa taas yhdistin sen mustaan toppiin ja pörrötakkiin. Tuo punainen väripilkku on muuten ihan täydellinen kesätoppi!
hupparit_monki
Hupparit Monki
Taisin joskus mainita, että oon käyttänyt huppareita viimeksi yläasteella muuallakin kuin kotona ja tänä keväänä lämmennyt niille pikkuhiljaa uudestaan. Monkissa on tosi ihana huppari valikoima ja sieltä löytyi tämä kaksikko mulle. Malli on todella oversize ja minä joka normaalisti ottaisin hupparin koossa M, otin nämä koossa XS ja ne on mulle silti just täydellisen rennot.
tpaita_pull&bear
T-paita Pull&Bear
Taannoisella Tallinnan reissulla pyörähdettiin perinteisesti Rotermannissa ja löysin sieltä Instagramissa ihailemani t-paidan, johon tuo korsetivyö kuuluu. Tosi ihana peruspaita pienellä twistillä, mutta jälkeenpäin pikkusen harmittaa etten ostanut vaan tuollaista vyötä niin olisi ollut mahdollisuus yhdistellä sitä muihinkin paitoihin.
röyhelöpaita_ginatricot
Röyhelöpaita Gina Tricot
Seuraavaksi niitä röyhelöitä, jotka on myös noussut tänä keväänä pinnalle ja mä en kestä miten nätit noi hihat onkaan! Mun tyyli on aika yksinkertainen, joten tykkään ostaa vaatteita, joissa on joku pieni juju ja tän paidan kaveriksi ei mitään ihmeellisyyksiä enää tarvitakkaan.
neule_cubus
Neule Cubus
Valkoinen neule on vaate, joka mun mielestä pitäis löytyä jokaisen vaatekaapista. Varma asukriisin pelastaja ja on ainakin mulla käytössä vuoden ympäri.
tpaita_stradivarius
T-paita Stradivarius
Oon tänä keväänä huomannut kiinnittäväni huomion vaaleanpunaisen eri sävyihin ja sen lisäksi tässä t-paidassa huomio kiinnittyi kivoihin yksityiskohtiiin, jotka antaa muuten simppelille paidalle sitä jotain.
toppi_newyorker
Toppi New Yorker
Tämä toppi on ostettu alkuvuodesta Prahasta ja näkyikin paremmin edellisessä postauksessa. Siinä näkyi myös miten tykkään tämän yhdistää eli jonkun korkeampi kauluksisen paidan päälle ja kesällä sitten ihan yksinään!
samettipaita_stradivarius
Off shoulder -paita New Yorker
Prahan ostos numero kaksi, samettinen off shoulder -paita, joka on ollut yks mun käytetyimpiä vaatteita. Sametilla ja vaaleanpunaisella ei vaan voi mennä pieleen, eihän?
housut_bikbok
Housut Bikbok
Vaikka nykyään kiskon farkkujakin jalkaan yhä useammin on rennot housut edelleen siellä ykköspaikalla. Viime vuonna ostin tälläiset mustat ja ne onkin mun käytetyimmät housut niin arjessa kuin juhlassa. Nyt keväällä kun sama malli tuli myyntiin oli mun pakko hankkia itselleni myös ruskean väriset ja näistä tulee varmasti yhdet kevään käytetyimmistä pöksyistä.
bomber_cubus
Bombertakki Cubus Body Pull&Bear
Bombereita multa löytyy ennestään pari kappaletta, mutta kaipailin lisäksi kevyempää, jota voi käyttää myös sisätakkina ja tuossa bodyssa ihastuin taas väriin ja malliin.
ginatricot_tpaita
T-paita Gina Tricot
Lisää perus t-paitoja ja tää on yksi niistä SKAMin fanipaidoista, joita Ginassa myydään, mutta mä ostin tän enemmän tuon tekstin takia, vaikka SKAMia oonkin katsonut ja kyseisestä sarjasta tykkään.
kengät_vamos
Kengät Vamos
Viimeisenä parit kengät Vamokselta, josta löytyy mun mielestä ihan paras tennarivalikoima. Toisiksi kengiksi valitsin vähän basicimpaa ja toisiksi vaaleanpunaiset samettiunelmat, kattokaa nyt noita, aivan ihanat!♥

12 kommenttia :

  1. Uuu mitä kaikkea ihanaa sä ootkaan löytänyt!❤️ Arvaa tekeekö nyt mieli itsekin lähteä kaupoille pyörimään, haha :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah ostospostaukset on kyl aina pahoja, tulee liikaa houkutuksia :-D Ja kiitos, tosi kivoja löytöjä tullu tehtyä alkuvuoden aikana!❤

      Poista
  2. Koska tulee myday video youtubeen:)?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ens viikon alussa tulee ainakin joku pieni my dayn tapanen fiilisvideo, jota kuvasin eilen! Yritän saada myös loppuviikosta toisen ulos :-)

      Poista
  3. Noi molemmat kengät on kyllä ihan supersöpöt!! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, eikö ookki!? Superihanat <3

      Poista
  4. Ei hitto, miten ihania juttuja!! Tänä keväänä kaupoissa tuntuu olevan niin paljon kivoja vaatteita, en tosin tiiä onko se sitten taas hyvä juttu (lompakolle):-D

    http://holyfacepalm.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos♥! Hahah mäki yritän pysytellä nyt poissa kaupoista, vaikka ne pursuaa vaikka mitä kivaa, mut eiköhän mun kevätvaatteet ollu tässä :-)

      Poista
  5. Tosi kivoja ostoksia! Mun silmään iski erityisesti toi Ginan röyhelöpaita ja Stradivariuksen kukkapaita! <3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon!! Toi röyhelöpaita on yks mun ehdottomista lemppareista!♥♥

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.