SOCIAL MEDIA

22. maaliskuuta 2017

TESTISSÄ: NYX LID LINGERIE NESTEMÄISET LUOMIVÄRIT

Ostin alkuvuodesta kokeiluun muutaman Nyxin Lid Lingerie Eye Tint nestemäisen luomivärin, kun olin taas erään youtubevideon jälkeen innostuksissani päättänyt, että nyt opetellaan tekemään silmämeikkejä. Pakko silti myöntää, että tämä oli pieni heräteostos, sillä olin normaalienkin luomivärien kanssa peukalo keskellä kämmentä ja päätin aloittaa harjoittelemisen nestemäisillä tuotteilla miettien mitähän siitä tulee. Näin jälkeenpäin ajateltuna oli kuitenkin hyvä veto ostaa nämä ja ensimmäisen pieleen menneen kerran jälkeen meikkaaminen alkoi luonnistua ja nykyään käytän aina jotain näistä kolmesta kun taiteilen luomivärejä.
nyx_lidlingerie4
Sarjaan kuuluu 12 nättiä eri metallinsävyistä luomiväriä ja oon tykästynyt tällä hetkellä niihin jotenkin erityisen paljon. Sävyt ovat todella pigmenttisiä ja niitä pystyy helposti kerrostamaan eli halutessasi saat luomelle niin metallinhohtoisen luomiväriräjäyttelyn kuin ainoastaan pienen hohteen. Nää myös kuivuu todella nopeasti, joten suosittelen olemaan heti valmiina blendaamaan, ettei jää ikäviä rajoja. Mä oon todennut levitykseen sormet parhaimmaksi työvälineeksi, joten siveltimien kanssa työskentelystä en osaa sanoa mitään.
nyx_lidlingerie_swatch
Sävyt vasemmalta oikealle: ruusukullansävyinen Rose Pearl, valkoinen White Lace Romance ja shampanjansävyinen Sweet Cloud. Monia varmasti kiinnostaa näiden pysyvyys ja voin luvata, että kyllä muuten pysyy pidemmänkin päivän eikä liiku suuntaan enkä toiseen. Näitä myydään ainakin Stockmannilla, Sokoksilla ja varmasti jostain nettikaupoissa. Onko joku teistä kenties testannut näitä, mitä ootte tykänneet? :-)
nyx_lidlingerie2

12 kommenttia :

  1. Aivan ihanat sävyt! Olen halunnut näitä kokeilla, on vain mietityttänyt juurikin tuo pysyvyys. Mut jos kerran pysyy, niin pakko kyllä saada :)

    www.ginger--biscuit.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin on munki mielestä, voisin samantien huolia itelleni ne kaikki loputki sävyt :-D♥
      Mä pohjustan yleensä luomet ensin, mut pari kertaa oon menny ilman mitään ja hyvin on pysynyt silloinkin, joten testaa ihmeessä! En usko et tuut pettymään :-)

      Poista
  2. Mulla on traumaattisia kokemuksia näistä nestemäisistä luomiväreistä, että ne jää luomivakoihin, mutta ilmeisesti näiden kanssa ei sitä huolta ole? Noi ruusukullan ja shampanjan väriset ovat aivan ihania!

    http://www.montasyytarakastaa.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa! Mulla ei ainakaan oo jäänyt ollenkaan luomivakoihin, joten suosittelen antamaan uuden mahdollisuuden ja testaaman näitä :-) Noi sävyt on kyllä tosi ihania<3

      Poista
  3. Mä katoin ensin, että nämä on huulikiiltoja :D NYXin huulikiillot ja -punat on mulle tuttuja, ja tykkään niistä. Oon tosi huono meikkaamaan, mutta nää näyttää kyllä niin kivoilta, että voisin itsekin testata. NYXillä on hinta-laatusuhde kohdillaan :)

    Aurinkoista päivää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nää kyllä nopeesti katottuna sekottaa niihin Lip Lingerie huulilakkoihin :-D Mä tykkään myös Nyxin huulituotteista ja muistakin meikeistä eli hinta-laatusuhde todellakin kohdillaan. Kannattaa ehdottomasti testata näitäkin :-)

      Ihanaa päivää myös sinne!

      Poista
  4. Oon miettinyt että näitä olisi kiva ostaa testiin, mutta oon kanssa aika kehno tekemään silmämeikkejä enkä siksi ole uskaltanut. Tän postauksen rohkaisemana voisin kyllä koittaa, varsinkin jos pysyvyys on noin huikea eikä aine mene luomivakoihin! Ootko käyttänyt alla jotain pohjustustuotetta? Aivan ihanat noi sävyt<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mäki ekaa kertaa kokeillassa mietin, että en tuu saamaan näillä aikaan muuta ku tuhoa, mutta jos mäki opin nopeesti niin ihan varmasti säkin! Käytän alla Essencen silmämeikinpohjustajaa ja se on toiminu näitten kanssa tosi kivasti :-) Noi sävyt on kyllä tosi ihanat<3

      Poista
  5. Tyttöjenilta tulossa, joten oikein hyödyllinen postaus :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiva, että tästä oli hyötyä! :-)

      Poista
  6. Ihanat sävyt! Pitääpä käydä Sokkarilta tsekkaa jos löytys :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos, eikö ookki?♥ Käy ihmeessä tsekkaamassa, mäki haluaisin noita vielä lisää parissa eri sävyssä :-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.