SOCIAL MEDIA

11. maaliskuuta 2017

MILLAINEN SNÄPPÄÄJÄ OLEN?

Snapchat on varmasti jo kaikille tuttu, mutta kuinka monelle mä oon snäppääjänä tai mun päivitykset on tuttuja? Mut löytää sieltä nimimerkillä @iinkaeveliinaa, joten pistäkäähän seurantaan, jos ette oo vielä niin tehnyt ja mun reaaliaikainen materiaali kiinnostaa.

- Oon snäppääjä, joka tykkää päivittää suht aktiivisesti, vaikka mun puhelimen kamera muistuttaakin laadultaan enemmän perunaa, mutta joskus mullakin on niitä päiviä kun My Story ammottaa tyhjyyttään.

- Päivitän enemmän videoita kuin kuvia ja ajoittain innostun höpöttelemään kovastikin päivän tekemisistä ja fiiliksistä. 

- Pyrin lisäämään jokaiseen päivitykseen jonkun siihen liittyvän tekstin tai vaihtoehtoisesti jonkun pienen emojin.

-  Ja mitä niihin tekstipätkiin tulee niin mulla on tapana kirjoittaa ne isoilla kirjaimilla ja sommitella aina kuvaan tai videoon sopivaksi.

- Snäppään yllättävän vähän mun kavereille. Muutamille tulee lähetettyä päivittäin jotain, mutta muuten kaikki päätyy julkisesti näkyville.
snapchatpostaus2
- Tykkään älyttömästi siitä sinertävän sävyisestä värifiltteristä ja se löytyykin melkein jokaisesta snäpistä, ihan lemppari!

- Niistä naamanvääntelyfilttereistä mä taas en yhtään välitä ja skippaan välittömästi muiden päivitykset, joissa höpötetään monta snäppiä putkeen koirafiltteri naamalla tai joku äänenmuunnin päällä.

- Oon ruokasnäppääjä eli ravintoloisa ja kahviloissa käydessä lähes joka kerta annoksesta on pakko napata kuva ja lisätä My Storyyn.

- Oon myös snäppääjä, joka ei ota kyseisestä sovelluksesta turhia paineita ja pidän sitä rentona paikkana seurata niin tuttujen kuin tuntemattomienkin tekemisiä ja kuulumisia. Snapchat on myös se paikka, joka pelastaa jos vähääkään mietin minne jonkun kuvan somessa tunkisin :-D
snapchatpostaus4

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.