SOCIAL MEDIA

11. helmikuuta 2017

HELMIKUUN BETTE BOX

Kerrankin arpaonni oli mun puolella ja aika kivassa arvonnassa olikin, sillä voitin Nooran blogista itselleni helmikuun Bette Boxin. Tää oli tosi mieluinen palkinto, sillä mua kiinnosti tietää miltä uudistunut ja kehuttu Livbox sisältöineen päivineen näyttää ja kukapa ei tykkäis yllätyspaketeista tai uusien kauneustuotteiden testailusta. Kun tää postaus tulee julki mä tallailen mitä luultavammin pitkin Prahan katuja, mutta kurkatkaa te sillä aikaa mun ensivaikutelmat näistä tuotteista :-)
helein_biotiini
Helein Biotin+ kauneusravintolisä oli varmasti yksi mun lempparijutuista koko paketista, sillä oon kuullut niin paljon juttua biotiinista ja nyt on mielenkiintoista päästä itse testaamaan ja tarkkailemaan tuloksia. Yksi pilleri sisältää biotiinia, sinkkiä, kysteiiniä, C-vitamiinia ja tällä on siis hiuksia ja kynsiä vahvistava vaikutus. Tuutte varmasti kuulemaan kokemuksia, kun oon tätä jonkun aikaa popsinut. Ovh. n. 20€ / 25g.
lumene_ripsiväri
Boksista löytyi myös Lumenen  Nordic Noir Deep Impact uutuusripsari, joka lupaa niin pituutta, tuuheutta kuin erottelevuutta ripsille. Harmikseni mä käytän ainoastaan vedenkestäviä ripsivärejä, sillä normaaleita käyttäessä mun ripset ei pysy taivutettuina minuuttia kauempaa, mutta tätä voisin kuvitella käyttäväni alaripsiin tai sitten jonkun muun ripsivärin kaverina. Ovh. 24,90€.
avenepuhdistusvesi_schwarzkopfhoitoaine
Myös hiuksia ja ihonpuhdistusta oltiin ajateltu minikokoisilla Schwarzkopfin suihkutettavalla hoitoaineella, joka sisältää hiuksille suojaavia ja hoitavia ainesosia sekä Avenen puhdistusvedellä, joka toimii niin kasvovetenä kuin meikinpoistajana. Hoitoaineen ovh. 19,50€ / 100ml ja miselliveden 22€ / 400ml.
nivea_silmänympärysvoide
Nivean silmänympärysvoide oli toinen tuote mistä olin erityisen innoissani, sillä mulla on luonnostaan todella tummat silmänaluset ja tämä lupaa vähentää niitä, poistaa varjoja silmien alta ja luo kevyen valokynäefektin. Ootan jo innolla, että pääsen tätäkin kunnolla testaamaan! Ovh. 15,90€ / 15ml.
palmolive_deodorantti
Viimeisinä muttei vähäisimpänä Palmoliven hedelmäisen kukkaistuoksuinen ja ihoa hoitavan koostumuksen omaava dödö, joka pääsee heti vanhan loputtua käyttöön ja jolla on mun mielestä vähän hassu purkki, hah :-D Ovh. 1,95€ / 50ml.

Kokonaisarvosanaksi antaisin 4½ / 5, sillä kaikki tuotteet olivat niin mieluisia kuin hyödyllisiäkin ja pääsevät varmasti käyttöön. ½ lähtee siitä, ettei ripsari ollut vedenkestävää, mutta sen ymmärrän hyvin. Peukut siis ylös Bette Boxille ja saattaa hyvin olla, että laitan tämän jossain vaiheessa ihan omalla rahalla tilaukseen. Mitä mieltä olitte tuotteista tai tilaako kukaan teistä Bette Boxia?

2 kommenttia :

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.