SOCIAL MEDIA

4. helmikuuta 2017

ALKUVUOSI PUHELIMESTA

helmikuu_puhelinkuvat1
1. Kyllä hymyilytti ja vuosi sai mahtavan startin, kun vietettiin parhaan ystävän kanssa pari päivää Tallinnassa kierrellen ja shoppaillen. 2&3. Siitä oli jo monta vuotta kun olin viimeksi käynyt Vanhassakaupungissa ja fiilistelin noita rakennuksia niin hurjasti, että sain monta kertaa juosta matkaseuralaiseni kiinni :-D 4. Pakollinen selfie hotellihuoneen ikkunalaudalla.
helmikuu_puhelinkuvat4
1. Yksi lemppariasuista tällä hetkellä. 2. Perus kauppakuvailut, mut noi banaanit näytti jotenkin tosi hauskoilta sillä hetkellä, haha :-D 3. Jo vähän pidemmän aikaa sitten poikettiin Kouvolan reissulla eräässä kahvilassa, jonka sisustus oli niin mun makuun! 4. Rakas karvakamu, joka on aina ovella vastassa äidin luo mennessä ♥
helmikuu_puhelinkuvat3
1&2. Ehdittiin käydä tsekkaamassa myös Lux Helsinki valotaidefestarit ja voisin kuvitella meneväni myös ensi vuoden tapahtumaan. Tästä päivästä löytyy video mun youtubekanavalta! 3. Lämppäreitä iltapalaksi ja näytti muuten paremmalta miltä maistui. Mulla taitaa olla vielä pikkusen totuttelemista avokadoon ihan sellaisenaan... 4. Happy face.
helmikuu_puhelinkuvat2
1. Oon ihan rakastunut Jungle Juice Barin smoothieihin, yks tollanen tänne nyt kiitos! 2. Viime viikonloppuisen tyttöjen illan asua, tämä päivä vietetäänkin tupareiden merkeissä. 3. Oon edelleen jotenkin erityisen ylpeä tosta meikistä t. peukalo keskellä kämmentä. Tohon meikkiin testasin myös ensimmäistä kertaa Nyxin nestemäisiä luomivärejä, jotka ostin hetki sitten. 4. Tän karvaturrin nassuun on hyvä päättää tämä postaus.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.