SOCIAL MEDIA

5. tammikuuta 2017

VUODEN ENSIMMÄINEN

Hei blogi, te lukijat ja vuosi 2017, mulla olikin jo ikävä tänne. Mä ehdin jo pyörähtämään heti uuden vuoden jälkeen muutaman päivän minilomalla Tallinnassa, joten siitä syystä blogivuosi on startannut pikkusen nihkeesti, mutta täällä ollaan taas uutta intoa ja uusia postausideoita pursuavana. Uusi vuosi meni ihanan rennoissa merkeissä ja vaikka uuden vuoden tina ennustikin tälle vuodelle epäonnea, mulla on sellanen fiilis, että tästä vuodesta tulee jollain tapaa merkityksellenin eikä se olisi parempaa alkua voinut saada. Vai mikä vois olla ihanampaa kuin paras ystävä, pieni irtiotto Suomesta ja tutun, mutta silti aina yhtä kivan kaupungin kiertely? Uuden vuoden toiveista, tavoitteista ja fiiliksistä ajattelin kirjoittaa teille pian parikin ihan omaa postausta, joten niistä lisää silloin. Tänään mä en halua jakaa muuta kuin kolme asukuvaa Tallinnasta ja kysyä itseltäni miksi en oo aikaisemmin tajunnut yhdistää paitoja tuohon tapaan? Näyttää mun silmään nimittäin aika kivalta. Toivottavasti teidänkin vuosi on alkanut yhtä mukavasti, kuullaan taas pian ja kiitos, että jaksatte pysyä mun matkassa vuodesta toiseen ♥
tallinna2
tallinna3
Sweater Gina Tricot Top New Yorker Trousers Bikbok

2 kommenttia :

  1. Ihania kuvia ja super upea asu!! Siun vuosi kuulostaa alkaneen kivasti, tuollaiset pikkulomat on aina kivoja :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Suuret kiitokset, tää asu tuntukin niin omalta :-) Mun vuosi sai kyllä todella ihanan alun, pikkulomat on parhautta!!

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.