SOCIAL MEDIA

30. tammikuuta 2017

UUSI LEMPPARIYHDISTELMÄ

Ihan, ihan viimeisiä päiviä viedään ennen kuin käännetään sivua helmikuun puolelle. Kulunut kuukausi on kiitänyt ihan hurjaa vauhtia ja jos mä joulukuussa sanoin mulla olevan sellainen fiilis, että tästä tulee hyvä vuosi niin se ei oo kyllä kaikonnut hetkeksikään. Tammikuun ekojen päivien motivaatiopiikki jyllää edellään ja mulla on intoa ja energiaa tehdä asioita. Näissä kolmessakymmenessä päivässä on ehtinyt tapahtua paljon kivoja juttuja ja toivottavasti sama meininki jatkuu myös helmikuun puolella, tai no oikeastaan koko vuoden ympäri.

Tämän kuun ensimmäisessä postauksessa nähtiin samantyylinen asu kuin näissä kuvissa esiintyvä, mutta en vaan voi tarpeeksi hehkuttaa, jos oon johonkin tykästynyt. Ja tällä hetkellä se on poolokauluksinen paita + toppi, joka ihastuttaa mua. Viime syksynähän mä menin ja ihastuin mekko t-paidan päälle trendiin ja vasta nyt alkuvuodesta tajusin, että tätä samaahan voi soveltaa myös kylmemmilläkin keleillä neuleisiin ja toppeihin. Kaikkiin tämä ei varmastikkaan iske, mutta mitä te ootte mieltä? Voisitteko kuvitella itse pukeutuvanne samaan tyyliin? :-)
asukuvat9
asukuvat5
asukuvat8
asukuvat3
asukuvat2
Sweater Gina Tricot Top New Yorker Jeans & Coat Bikbok Shoes Citymarket Earrings Snö Of Sweden

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.