SOCIAL MEDIA

19. tammikuuta 2017

TUPSULIPPIS

Näissä kuvissa pistää silmään kaks asiaa. Mulla on farkut ja mulla on lippis. Wait what? Farkkuja en oo käyttänyt enää pieneen ikuisuuteen, sillä tunnen oloni mukavammaksi löysemmissä, mutta silti siisteissä housuissa. Faktahan on se, että kaikkien yläosien ja takkien kanssa ne ei kuitenkaan sovi, joten pitihän nää farkutkin nyt kerran kolmeen kuukauteen vetää jalkaan. Eikä muuten tuntunut yhtään epämiellyttävältä, hah. Mites sit toi lippis? Mä oon aina elänyt siinä uskossa ettei mulle sovi mitkään päähineet, mutta tänä vuonna oon vetänyt päähäni kaikki ne hatut, mitä en olisi vielä vuosi sitten ikinä uskonut tekeväni. Löytyy veturinkuljettajaa ja nyt vielä peruslippistä vieläpä kaksin kappalein söpöllä pörröisellä yksityiskohdalla. Lopputulemana voisin todeta, että kyllä mulle sittenkin taitaa noi päähineet sopia. Muuten mennään tutulla ja turvallisella linjalla: musta, ruskea, harmaa ja valkoinen on best. Tai sit mä oon vaan tylsä.
tupsulippis4
tupsulippis1
tupsulippis8
tupsulippis5
tupsulippis3
Coat Boohoo Sweater H&M Jeans Bikbok Scarf 2hand Gloves Prisma Pompom cap & Backpack Ebay 

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.