SOCIAL MEDIA

9. tammikuuta 2017

TOIVEET JA TAVOITTEET VUODELLE 2017

No nyt niitä mun lupaamia toiveita ja tavoitteita tulevalle vuodelle. Musta tuntuu, että syksy ja uusi vuosi tarkottaa molemmat mulle uuden alkua ja tämä vuosi onkin lähtenyt niin hyvillä energioilla käyntiin etten kestä. Oon täynnä ihan uudenlaista intoa ja motivaatiota suunnilleen kaikkiin mun tekemisiin. Enää pariin vuoteen ei oo tullut tehtyä uudenvuodenlupauksia, sillä mä oon sellanen ihminen, että lipsun niistä ennen kuin puoli kuukautta on ehtinyt kulua ja silloin epäonnistuminen tuntuu kahta kauheammalta. Toiveet ja tavoitteet on taas semmosia juttuja mitä kohti yritän parhaani mukaan pyrkiä ja mitä vois olla kiva tehdä.

Haluan käydä ensimmäistä kertaa ulkomailla ja tällä en tarkoita Viroa tai Ruotsia, sillä itse en laske niitä ulkomaiksi. Olen haaveillut ulkomaanmatkasta ties kuinka kauan ja nyt se on itseasiassa toteutumassa sillä meidän olisi kuukauden päästä tarkoitus lähteä muutamaksi päiväksi Prahaan mun poikaystävän kanssa! Ihan super jännittävää, sillä tää on molempien ensimmäinen ulkomaanmatka ja toi toinen puolisko ei oo päässyt vielä edes lentokoneeseen asti.

Haluan kokeilla jotain uutta eli tässä tapauksessa alkaa kuvaamaan myös videoita ja perustaa blogin rinnalle youtubekanavan. Tämän oon jo itseasiassa aloittanut ja latasinkin pienen esittelyvideon mun kanavalle muutama päivä sitten, sen pääsette katsomaan tästä linkistä. Oon aina tykännyt videoiden kuvaamisesta ja tätäkin ideaa on tullut palloteltua ties kuinka kauan sekä yksittäisiä videoita kuvattua, mutta nyt vasta sain otettua itseäni kunnolla niskasta kiinni. Tämän hetken ajatuksissa olisi lisätä yksi video viikossa, mutta katotaan miten homma lähtee rullaamaan. Videoiden lisäksi aion myös tuttuun tapaan panostaa blogiin ja muuhun someen entistä enemmän.
talvi3
Haluan ottaa ensimmäisen tatuointini. Tää haave on aina välillä nostanut päätään ja välillä elänyt hiljaiseloa mielen perukoilla, mutta tällä hetkellä tatuointikuume on taas kova. Oon jo vuoden päivät tiennyt millaisen kuvan haluan, mutta paikka sille on vielä vähän kysymysmerkki ja jos mä sen tatuoinnin hankin niin musta tuntuu, että se on ensi syksyn hommia.

Haluan värjätä mun hiukset takaisin tummanruskeiksi ja uskaltaa leikata niitä vielä enemmän lyhyiksi kuin viime kerralla. Pitäähän tälläkin listalla yks helppo nakki olla ja joo mä tiedän, vastahan sain mun oman värin takaisin ja tästä mun kampaajakin varoitteli, mut minkäs teet kun tumma tukka houkuttelee tällä hetkellä enemmän. Sitä järkyttävää tyvikasvua en taas odota niin innolla, joten saa nähdä mihin tässä päädytään.

Haluan päästä sisään ammattikorkeakouluun. Tää tulee varmasti olemaan tämän vuoden vaikein ja haastavin juttu enkä usko, että kyyneleiltäkään vältytään, mutta vihdoinkin kun oon saanut edes jotain selvyyttä ja ideaa mun tulevaisuuden suunnitelmiin niin aion myös tehdä kovasti töitä sen eteen. Kiinnostaisko teitä postaus tähän liittyen?
DSC05920
En halua tuhlata aikaani turhaan negistelyyn vaan keskittyä löytämään asioista ne positiiviset puolet. Varsinkin jos en pysty itse vaikuttamaan niihin niin negatiivisissa fiiliksissä vellominen vie vaan turhaa energiaa. Huonoja päiviä saa ja pitääkin olla, mutta en halua jäädä märehtimään kuin siksi yhdeksi päiväksi. Haluan sanoa enemmän asioille kyllä ja mulla kun on ollut koko ajan sellainen kutina, että tästä vuodesta tulee jollain tapaa erityinen niin haluan myös omalla toiminnallani ja valinnoillani tehdä tästä sellaisen.

2 kommenttia :

  1. Onpas hyviä tavoitteita tälle vuodelle! Ja varmasti sellaisia, että saat ne toteutettuakin :)

    http://fiiaelina.blogspot.com.au/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ja toivotaan parasta, varmasti osa ainakin toteutuu! :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.