SOCIAL MEDIA

7. tammikuuta 2017

MUN MEIKKINURKKA

Mä olin haaveillut omasta meikkinurkkauksesta niin kauan kuin muistan ja tähän nykyisen asuntoon muuttaessa oli selvää, että tänne mä vihdoin ja viimein sellaisen rakennan. Mun kaksi aikaisempaa kämppää on ollut niin pieniä, ettei tälläinen viritelmä olisi mitenkään päin väänneltynä mahtunut niihin, joten siitäkin syystä tämä haave oli jäänyt pikkusen taka-alalle, mutta siinä se nyt on! Mun ikioma pikku nurkkaus, jossa kelpaa paremmin kuin hyvin pimeinä aamuina meikkailla.

Koko komeus kaikkine härpäkkeineen on aikalailla Ikeasta hankittua, lukuunottamatta tuolia joka on peräisin Jyskistä ja Askon karvamattoa. Meidän makuuhuone on aika pieni, joten mitään isoa pöytää sinne ei olisi saanut mahtumaan ja mulla kun ei (toistaiseksi) ole kovin paljon meikkejä niin Ikean Vitssjö oli aika passeli valinta. Päällystin sen vielä itse marmorikuvioisella dc-fixillä ja nyt se sopii makkarin seinähyllyjen kanssa kivasti yhteen ja onhan toi paljon helpompi pitää siistinä kuin pelkkä lasi.

Peili, valot ja niihin liittyvät oheishärpäkkeet on myös Ikeasta ja alunperin suunnittelin hankkivani kaksi valaisinta molemmille puolille, mutta jostain syystä päädyin vain yhteen ja onneksi päädyin. Toi on nimittäin niin kirkas, että kaksi valaisinta olis ollut mulle liikaa. Peili kiikkuu pöydällä kakspuoleisen teipin varassa ja valot on kiinnitetty jollain mun iskän superliimalla :-D Ja hei, jos sä mietit ton samaisen Musik-valaisimen ostamista ja kauhistelet sen asentamista niin mä voin sanoa, että ne kauhutarinat on ihan höpöhöpö-juttuja ja se asentaminen käy tälläiseltä tavalliselta tallaajaltakin tosi kivuttomasti ilman kummmepia työkaluja.

Itse pöydältä löytyy sitten mun käytetyimpiä paletteja, siveltimet omassa kupissaan, huulipunat nätisti telineeseen aseteltuna ja muuta sekalaista sälää. Tarkoituksena olisi vielä ostaa tuohon alle sellanen kärry mihin saa kätevästi kaikki loputkin meikit, jotka tällä hetkellä pyörii ties missä laatikoissa ja sitten koko komeus on kokonaan valmis. Mitä tykkäätte ja onks teillä kotona omia makeup cornereita? :-) 
meikkinurkka5
meikkinurkka7
meikkinurkka3
meikkinurkka8
meikkinurkka4 Pöytä Ikea Tuoli Jysk Matto Asko Peilit ja valaisin Ikea Huulipunateline Ebay

4 kommenttia :

  1. Voi vitsit tuo on aivan täydellinen meikkinurkkaus!

    VastaaPoista
  2. Meikkivaloa itselleni etsin. Kirjoitit että valo on kirkas, muistatko tarkempia tietoja käyttämistäsi polttimoista? Lähinnä esim kelvinit kiinnostaa, kuinka kylmä valo on ja onko hyvä meikkauksessa?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulla taitaa olla nää polttimot: http://www.ikea.com/fi/fi/catalog/products/60305748/
      Näyttäis olevan 2700 kelviniä, vois olla ehkä pikkusen kylmempi nyt kun jälkeenpäin miettii, mut hyvin on tälläkin pärjätty :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.