SOCIAL MEDIA

25. tammikuuta 2017

MEIKKIPUSSIN UUTUUDET

Mä oon lahjakorttien suhteen vähän sellanen tyyppi, että pitkitän niiden käyttöä enkä ryntää suoraa päätä vinguttamaan kortteja tyhjäksi niin kuin jotkut tekee. Niin kävi tässäkin tapauksessa, sillä mä vasta tällä viikolla päätin ottaa asiakseni tuhlata joulusta jääneet Sokoksen lahjakortit ja hankkia täydennystä meikkipussiin. Aika kivoja täydennyksiä teinkin ja ajattelin, että teitäkin saattais kiinnostaa pienimuotoinen esittely näistä. Ajattelin myös vähän sellasta, että joistakin tuotteista voisi olla hauska tehdä tarkempikin arvostelu kunhan oon ensin näitä päässyt kunnolla testaamaan. Mikään meikkiguruhan mä en oo, mutta varmasti jotain sanottavaa löytyisi :-)
maybellinefitme_2
Mulla on ollut hetken aikaa käytössä parikin eri Essencen peitevoidetta, mutta päätin niiden loputtua satsata johonkin pikkusen arvokkaampaan. Alunperin tarkotuksena oli ostaa Urban Decayn tai Macin vastaava, mutta eksyin muutama päivä sitten videoon, jossa kehuttiin tätä Maybellinen versiota, joten silkasta mielenkiinnosta mukaan lähtikin se. Ja voi kuulkaa, vaikka ne Essencen peitevoiteet olikin hintansa arvoista tavaraa niin tämä jyräsi ne mennen tullen peittävyydellään ja keveydellään.
duroy_rt_siveltimet
Päivitystä siveltimiin tein nappaamalla ostoskoriin Real Techniquesin ison ja pehmeän puuterisiveltimen, jolla tekis mieli sivellä naamaa ihan muuten vaan ja Duroyn kehutun kulmakarvasiveltimen, jolla kulmat saa tehtyä todella tarkasti.
nyx_1
Tämänkin edeltäjänä toimi Essencen meikinkiinnityssuihke, josta en tykännyt alkuunkaan, sillä se puteli jätti naaman suunnilleen valumaan vettä kun suihkasit pari kertaa. Jos mä jotain ostan niin mä myös sinnittelen sen kanssa loppuun ja tiedä sitten oliko pullon suuttimessa vikaa vai missä, mutta ihan hyvin se silti asiansa ajoi. Nyxin Matte Finish taas suihkii ihanan kevyesti jättäen ihon mattapintaiseksi ja nyt muutaman tunnin jälkeen kasvot näyttää edelleen ihan samoilta kuin meikatessa.
nyx_sculpthighlight
Nyxin Scuplt & Highlight Face Duo lähti mukaan Nooran tuotearvostelupostauksen perusteella ja mulla onkin vähän sellaset fiilikset, että tuli ostettua rahanarvoista tavaraa. Hauska myös päästä kokeilemaan jotain muuta puuterimaisen contourpaletin rinnalle.
nyxlingerie_eyetint
Pakko myöntää, että nää menee siihen heräteostos ja ostin ihan mielenkiinnosta -kategoriaan, sillä luomivärien suhteen mulla meinaa edelleen olla peukalo keskellä kämmentä. Enkä tiedä onko nämä Nyxin nestemäiset Lid Lingeriet sieltä helpoimmasta päästä harjoitella, mutta youtubevideot pyörimään ja kokeilemaan. Sävyjen puolesta ainakin molemmat peukut ylös.
nyx_lingerie02
Viimeisenä tuote jota on metsästetty kissojen ja koirien kanssa, sillä just tää sävy on jostain syystä aina ollut loppu kun oon yrittänyt käydä sitä hypistelemässä. Nyxin Lip Lingerie sävyssä 02 Embellishment on kylmä nude, ehkä jopa vähän lilahtava ja kiva lisäys aikaisempien huulituotteiden joukkoon. 

Sellasia juttuja tällä kertaa, onko teillä käytössä samoja tuotteita tai kiinnostaisko kuulla tarkempaa arvostelua jostain näistä?

4 kommenttia :

  1. Meikkikokemuksista on aina niin mielenkiintoista lukea! :) Mua jäi eritysesti kiinnostaman nuo Nyxin nestemäiset luomivärit!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tälläset postaukset on kans yksiä mun suosikeista, vaikka en koekkaan olevani sen kummosempi meikkitaituri :-D Noista luomiväreistä voisin väsätä jotain tarkempaa arvostelua kunhan oon ehtinyt testaamaan! :-)

      Poista
  2. Tuo Fit Me:n peitevoide on ollut itsellä käytössä jo kauan, ja pelkästään hyvää sanottavaa kyllä siitä! Munkin ostoslistalla on tuo NYXin meikinkiinnityssuihke... Kiva postaus! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Hyvä kuulla, yhen käyttökerran perusteellakin toi vaikuttikin tosi hyvältä ja sama juttu myös kiinnityssuihkeen kanssa!

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.