SOCIAL MEDIA

11. tammikuuta 2017

KIRJAVINKKI X 4

Herättelin joululomalla mun vanhan harrastuksen eli lukemisen henkiin kun mun Adlibrikseltä tilaamat kirjat saapuivat vihdoin perille ja niistä innostuneena halusin vinkata mun suosikkikirjoista myös teille. Tältä listalta löytyy niin rakkaushömppää, tositarinoihin perustuvia kirjoja, elämäkertoja kuin kevyempääkin luettavaa. En ala tässä postauksessa selittämään kirjojen juonista sen kummemmin vaan ne voitte selvittää itse, jos joku kiinnostaa :-) Enkä todellakaan tiedä mitä mä teen sen jälkeen kun oon saanut pari jäljellä olevaa kirjaa luettua.
kirjavinkki4
James Bowen - Bobin joulu. Edellä mainitun lisäksi tähän sarjaan kuuluu myös kirjat Katukatti Bob ja Bobin maailma, jos näin vuoden alusta ei enää kiinnosta lukea mitään vähääkään jouluun viittaavaa. Kirjat perustuu tositarinaan, jossa James kertoo omasta elämästään entisenä huumeiden käyttäjänä ja kuinka Bob-kissan ilmestyminen siihen muutti molempien elämän parempaan suuntaan.
kirjavinkki2
Jojo Moyes - Kerro minulle jotain hyvää ja Jos olisit tässä. Ensimmäinen noista mulla on tällä hetkellä kesken ja toista en ole vielä ehtinyt alottaakkaan (takakannen spoilaamista lukuunottamatta, miks mun piti lukea se?) ja vaikka en oo loppuun päässytkään voin jo nyt sanoa, että nää tulee olemaan pari mun kaikkien aikojen lempparikirjaa, suosittelen todellakin! Kirjat on kuulemma silmiäavaavia eikä naurulta tai kyyneliltä voi säästyä.
kirjavinkki3
Anneli Auer - Murhalesken muistelmat ja JHT - Musta lammas. Viime vuoden lopulla innostuin elämäkerroista ja tilasin ihan mielenkiinnosta nämä kaksi teosta, vaikka en sen kummemmin Cheekistä välitäkkään tai Ulvilan murhamysteeristä tiedä. Molemmat oli todella koukuttavaa ja mielenkiintoista luettavaa ja seuraavaksi mä taidankin odotella syksyllä ilmestyvää Antti Tuiskun kirjaa.
kirjavinkki1
John Greenin kirjat. Sitten päästäänkin mun all time favoritteihin, jotka on varmasti myös monille tuttuja. Miellän nämä aika perushömpäksi, mutta jos sellainen iskee tai on lukenut pelkästään vaikka Tähtiin kirjoitetun virheen niin suosittelen tarttumaan muihinkin teoksiin.

Oisko teillä suositella mulle jotain luettavaa, ehkäpä jotain näiden tyylistä tai sitten jotain aivan erilaista? 

2 kommenttia :

  1. kerro minulle jotain hyvää on kyllä ihan huippu! itkettää joka kerta aivan liikaa. suosittelen katsomaan myös leffan josset vielä ole. mut näitä kirjavinkkauksia ois kiva lukea myös jatkossa! :)

    emiliannas.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No nii on vaikka oon vasta puolessa välissä ja se on ehdottomasti nähtävä myös leffana heti ku oon saanu kirjan loppuun!!

      Kiva kuulla, että tykkäsit postauksesta, täytyy siis vinkkailla jatkossakin ku uusia suosikkeja ilmestyy :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.