SOCIAL MEDIA

13. tammikuuta 2017

IHAN VAAN PARI VIDEOTA


Tänään halusin vain tulla jakamaan pari uusinta videota mun youtubekanavalta. Tällä hetkellä oon aivan liekeissä videohommien suhteen ja koko ajan tekisi mieli vaan kuvata ja editoita. Tiedän myöskin, että kaikkiin nämä ei iske, mutta ei huolta tavallisia postauksia kaipaaville, blogikin nimittäin tuntuu tällä hetkellä aivan yhtä mielekkäältä puuhalta. Kaikkia videoita en jatkossa tule täällä jakamaan, joten jos kiinnostaa pysyä kartalla mun arkipäiväisistä meiningeistä suosittelen tilaamaan mun kanavan täältä! Saa nähdä mihin mun kanava kehittyy, mutta tällä hetkellä ainakin my day -videot tuntuu omalta jutulta. Näistä kahdesta ensimmäisessä videossa seikkaillaan Lux Helsinki valotaidefestareilla ja toisesta voit saada selville esim. miten edellisen postauksen kuvat ovat syntyneet. Tänään suuntaan junan nokan pitkästä aikaa kohti Lahtea ja lauantaina ajateltiin pitää Mirellan kanssa kunnon tehokuvauspäivä, asukuvia siis luvassa piakkon ;-)




Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.