SOCIAL MEDIA

23. joulukuuta 2016

VUOSI PAKETTIIN OSA 1

Hei ihanat, ihan ekana haluaisin toivottaa teille kaikille mitä ihaninta ja rauhallisinta joulua♥ Muistakaa nauttia, niin mäkin aion huomenna tehdä. Vuosi alkaa olla lopuillaan ja viimeisiä päiviä viedään, joten eiköhän kääritä se pakettiin jo perinteeksi muodostuneen vuosikatsauksen ensimmäisen osan merkeissä tammikuusta alkaen. Loppuvuotta ja sen tapahtumia päästään muistelemaan sitten lähempänä uutta vuotta.
tammikuu
TAMMIKUUSSA... ♥ Aloitin pitkäksi venähtäneen joululoman jälkeen työharjoittelun Lahti Regionilla ja sen myötä pääsin osalliseksi Nordic Bloggers' Experience päivään Lahdessa. ♥ Vietettiin mun parhaan ystävän kanssa niin hauska baari-ilta etten varmasti unohda sitä koskaan. ♥ Päivitin kosmetiikka- ja kauneusvarastojani uusilla tuotteilla. ♥ Kurkattiin myös mun karvaisemman osapuolen eli Mustiksen kuulumisiin blogin puolella. ♥ Fangirlasin Anssi Kelaa ja otin hänen kanssaan yhteiskuvan Matkamessuilla.
helmikuu
HELMIKUUSSA... ♥ Kuvasin yhdet Wanhojen tanssit ja Lahden matkakeskuksen avajaiset. ♥ Kiinnostuin ja aloin opettelemaan korostuksien ja varjostuksien saloja. ♥ Myin ekaa kertaa elämässäni vaatteita kirpputorilla. ♥ Jaoin vinkkejä bloggaamiseen. ♥ Nakky tuli jälleen hengailemaan mun luokse ja puuhattiin perinteisesti kaikenlaisia tyttöjen juttuja.
maaliskuu
MAALISKUUSSA... ♥ Jaoin paloja mun Lahden kodin sisustuksesta ja sisustushaaveilin. ♥ Muistan iloinneeni aurinkoisista päivistä ja sinisestä taivaasta. ♥ Alkuvuosi oli selkeesti juhlan aikaa, sillä tässäkin kuussa tuli juhlittua paritkin eri synttärit. ♥ Koko kuukauden ja pitkän odotuksen kohokohta: Walk The Moonin keikka Helsingissä! ♥ Työharjoittelu päättyi ja tein kyseistä paikasta ja mun kokemuksista siellä postauksen blogiin. ♥ Listasin blogiin myös yhden päivän aikana käyttämäni kauneudenhoitotuotteet.
huhtikuu
HUHTIKUUSSA...  ♥ Kävin tsekkaamassa nuorisoteatterin esityksen, jossa mun rakas ystävä oli näyttelemässä. ♥ Koulu oli loppusuoralla ja aloitin opinnäytetyön parissa, jonka ansiosta tutustuin samalla Mirellaan, josta tuli lyhyessä ajassa yksi mun hyvistä ystävistä. ♥ Pyörähdettiin minireissulla Tallinnassa. ♥ Kävin ensimmäistä kertaa hierojalla. ♥ Sain mun pyörän viimein Lahteen ja poljin sillä joka paikkaan koko kesän ajan. ♥ Rakastuin liehuviin ja leveälahkeisiin housuihin. ♥ Hurahdin hetken tauon jälkeen Ebayhin. ♥ Napsittiin yhdet asukuvat blogiin mun poikaystävästä. ♥ Hain ammattikorkeaan opiskelemaan journalismia. Taisi olla muuten jo edellisenä kuukautena.
toukokuu
TOUKOKUUSSA... ♥ Puuhastelin opinnäytetyön viimeisten kuvausten parissa ja olin tyytyväinen siihen mitä olin saanut aikaan. ♥ Kuvailtiin ihanien kirsikkapuiden katveessa ja fiilisteltiin alkavaa kesää ja lämpimiä päiviä. ♥ Otettiin Mirellan kanssa superpaljon asukuvia. ♥ Vuoden ekat grillailut check! ♥ Maistoin sushia ja matkustin ratikalla, molemmat noista ensimmäistä kertaa. ♥ Värjäsin hiukset lähelle mun omaa väriä. ♥ Herkuteltiin laiturilla piknikin merkeissä. ♥ Pyörin paljon kirpputoreilla. ♥ Käytiin katsastamassa kotieläinpihan söpöjä asukkeja. 
kesäkuu
KESÄKUUSSA... ♥ Valmistuin media-assistentiksi ja aloitin välivuoden. ♥ Pääsin osallistumaan Ylexpopin bloggaajille järjestämään Superpäivään Lahdessa. ♥ Ihastuin culottes-housuihin ja laskoksiin niin hameissa kuin housuissa. ♥ Asukuvabuumi jatkui blogissa. ♥ Käytiin Mirellan kanssa Helsingissä pyörähtämässä eräässä blogi-illassa ja testattiin Friends&Brgrs:n mätöt. ♥Heitin juhannuksena talviturkin mökkimaisemissa. ♥ Vietetiin päivä kesäisessä Kotkassa. ♥ Makoilin ja söin pitsaa rannalla. ♥ Kuvasin yhden kivan kesäpäivän videolle.

4 kommenttia :

  1. Oon seurannu sun blogia nyt noin vuoden. Otat tosi hyviä kuvia ja sun blogias on muutenki mukavaa lukea. Toivottavasti ens vuonnaki tulee yhtä hyviä postauksia. Hyvää joulua! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä olipa piristävä kommentti, kiitos todella paljon ja hyvää joulua myös sulle! :-) Saas nähdä mitä kivaa ensi vuodeksi keksin, samaa tasoa kovasti ainakin yritän pitää yllä!

      Poista
  2. Täytyy taas pian treffata ♥!!

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.