SOCIAL MEDIA

29. joulukuuta 2016

SPOTIFYN PARHAAT 2016

Tickle Your Fancyn Sara oli toteuttanut blogissaan hauskan postauksen omista Spotifyn kuunnelluimmista biiseistään tänä vuonna ja mähän nappasin idean heti talteen ja varioin tätä nyt omaan blogiinkin. Jos jotain kiinnostaa mennä omia tilastojaan kurkkimaan niin Spotifysta löytyy jokaiselta oma 2016 soittolista ja aikaisemmin tänä vuonna ainakin mulle tuli sähköposti, jossa luki kuinka monta minuuttia oot vuodessa kuunnellut musiikkia ja muuta hauskaa.

Top 3 kuunnelluimmat bisit :
WALK THE MOON - We are the kids, Different Colours ja Shut up and dance.

Alkuvuodesta mun soittolistalta ei muuta löytynytkään kun Walk The Moonia ja työmatkat käytin siihen kun opettelin ja lauleskelin biisien sanoja maaliskuun keikkaa varten. Sanat opin ja keikka oli mahtava, mut silti jotenkin hassua, että koko vuoden kärkikolmikko koostuu just näistä biiseistä :-D

Top 5 kuunnelluimmat artistit ja bändit :
WALK THE MOON, One Direction, Simple Plan, Shawn Mendes ja SANNI.

Tää listaus näyttää jo enemmän multa, sillä kaikkia noita on tullut luukutettua kerran jos toisenkin. Ainut mikä mua hämmentää on Simple Plan, sillä emmä sitä nyt niin paljoa oo kuunnellut, että se olisi ansainnut paikkansa tästä listasta. Mulla on myös tapana kuunnella monta viikkoa putkeen tietyn artistin tiettyä levyä ja ninkuin sanoin alkuvuosi meni vahvasti WALK THE MOONIN pauloissa, loppuvuodesta ihastuin SANNIN levyyn ja ikuisena fanityttönä olisi ollut ihme jos 1D:tä ei olisi tässä listauksessa näkynyt.
2
Biisit, joista tulee väkisinkin hyvälle tuulelle :
Castlecorner - Fire alarm, DNCE - Tootbrush, The Chainsmokers - Closer, Rudimental - Lay it all on me, Ritarit - Etelään, American Authors - Go big or go home

Kaikista näistä biiseistä mulla tulee vahvasti yksittäisiä hetkiä ja hyviä muistoja kuluneelta vuodelta mieleen. Joku biisi on soinut monina aamuina bussimatkalla, joku tupareissa tai muissa juhlahulinoissa, kun taas jostain tulee vahvasti mieleen viime kesä.

Biisit, joita kuunnellassa alkaa itkettämään:
Ellinoora - Elefantin paino, SANNI - Mörköjä

Mun listalta ei hirveesti löytynyt herkempiä biisejä, mutta ylläoleva kaksikko on kolahtanut niin kovaa ja niin syvälle, että joka kuuntelukerralla meinaa kyyneleet nousta silmiin. Iso sydän näille kahdelle.
3
Randombiisit, joita oon kuunnellut ehkä kerran, mutta ne on silti päätyneet listalle :
Lucas - Kauniita yhdessä, Kuningasidea - Balanssis, Tungevaag & Raaban ft. Isac Elliot - Beast, Roope Salminen & Koirat -  Läikytä, Reino Nordin - Kosketa, Green Day - Somewhere now

Noiden lisäksi olisi löytynyt vielä vaikka kuinka monta randombiisiä ja mulla ei oo hajuakaan millä logiikalla nää on edes päätynyt tohon listalle, kun kaikkia on tullut kuunneltua sen pari kolme kertaa. Mua samalla naurattaa ja hämmentää.

Viimeisenä biisit, jotka osaan about ulkoa ja hoilaan joka kerta kurkku suorana:
Antti Tuisku - Blaablaa, Pete Parkkonen - Mitä mä teen, Sia - The greatest, LEO - Kylmä ja sataa, Ellinoora - Leijonakuningas, One Direction - Perfect

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.