SOCIAL MEDIA

14. joulukuuta 2016

SILMÄLASIJUTTUJA

Hetki sitten julkaisemassani Trendwalk-postauksessa pohdin josko olisi aika päivittää silmälasit uuteen uskoon näin muutaman vuoden jälkeen ja mahdollisesti kokeilla vanhojen tuttujen tilalle vähän suurempia ja erimallisia kehyksiä. Ja arvatkaapa mitä, nyt hyvän sauman sattuessa mulla onkin kuin onkin ihan uudet ja tuliterät lasit. Tuon postauksen myötä vaihdoin myös tutusta ja turvallisesta Silmäasemasta Instrumentariumille, jonka palveluun ja henkilökuntaan olin todella tyytyväinen. Saatiin valittua mulle todella kivat kehykset ja loppujen lopuksi meinasi valinnanvaikeus iskeä niiden kaikkien kehysten keskellä.
lasit1
Uudet ja vanhat lasit ovat keskenään ainakin mun silmään todella erilaiset, mutta niissä on silti jotakin samoja tuttuja ja turvallisia juttuja. Mun iskän kommentti taas oli, että ihan samalta näyttää kuin aina ennenkin. Ruskeassa värissä pysyttiin edelleen, sillä se nyt vaan sopii yhteen kaiken kanssa, mutta uudet ovat suuremmat ja kissamaisemmat ja todella sirot sekä kevyet, että välillä ihan pelottaa näiden hajoavan mun käsissä. Vanhat lasit taas olivat pienemmät, neliskulmaisemmat ja jollain tapaa järeämmät. Nyt silmät tulee paljon paremmin esiin ja samoin meikittömällä naamalla mun jäätävän tummat silmänaluset, haha :-D
lasit2
Se on muuten jännä kuinka sokeaksi omalle näölle tulee kun silmälaseja käyttää joka päivä. Tai tiiättekö, kun mustakin tuntu siltä, että nään vanhoilla laseilla ihan hyvin, mutta silti näkö oli päässyt huonontumaan ja hajataittoakin oli jostain ilmestynyt. Mut nyt näkyy taas paremmin kuin hyvin ja mä ainakin tunnen oloni hyväksi ja otin nämä lasit heti omikseni. Mitäs te ootte mieltä, paremmat kuin vanhat?

2 kommenttia :

  1. Heii ihan superkivat lasit!!! Jotenkin tosi erikoisen näköiset, hyvällä tavalla tietty. :-D Itse ostin just kans Instrusta eurolla uudet kehykset. :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahaa kiitos paljon!! :-) Ois voinu laittaa näistä päässäki kuvan nii ois päässy näkemään kunnolla eron kunnolla vanhoihin, mut ehtiihän tässä! Oi vähän kiva, Instrulla tuntuu olevan aina jotain hyviä kamppiksia käynnissä, nääki oli jossain tarjouksessa, mut en nyt enää muista missä :-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.