SOCIAL MEDIA

16. joulukuuta 2016

OPINNÄYTETYÖ - METTA

Viimeiset opinnäytetyökuvat oli jäänyt ihan unholaan, mutta pistetäänpäs tämän harmauden keskelle vähän vehreyttä ja tämä setti jakoon. Mulla oli hieman vaikeuksia löytää viimeistä mallia, mutta Facebookissa huutelun jälkeen ihana Metta ilmottautui mun kuvattavaksi. Ellen ihan väärin muista niin tää tais olla ensimmäinen kerta, kun hän oli jonkun tuntemattoman kuvattavana, mutta ei se ainakaan kuvista näy. Poseeraukset ja luonnollisuus johtuu varmasti kaikkien kuvattavien kohdalla omasta blogitaustasta asukuvineen kaikkineen. Otettiin nämä aika nopeella aikataululla, mutta oon silti aika tyytyväinen lopputulokseen ja projekti oli kiva laittaa hyvissä tunnelmissa kuvausten osalta purkkiin. Mitä mieltä ootte kuvista?
oppari-metta4
oppari-metta5
metta_blogi1
oppari-metta6
Malli: Metta Eloranta
Kuvat ja muokkaus: Minä

2 kommenttia :

  1. Ää minä! Tää oli kyllä mukava kokemus, harmittaa himppasen että sattui olemaan allergiakausi meneillään, voi simmut :D Mut vaihtaisin kyl joulun jälkeen mieluusti takas noihin vehreisiin maisemiin! Kiitos sulle vielä näistä kuvista ja oli tosiaan eka kerta kun olin jonkun ennestään tuntemattoman kuvattavana, muistit oikein! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos sulle ku tulit kuvattavaksi ja hei näistä tuli onnistuneita sun allergiasta huolimatta! Tai mä en varmaan osaa kiinnittää siihen samalla tavalla huomiota ku sä :-D Ja joo joulun jälkeen kelpais kyllä taas tälläset maisemat...

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.