SOCIAL MEDIA

21. joulukuuta 2016

LEMPPARIKOMBO

Taas jaossa muutamia vaatelemppareita ja yhdistelmiä asukuvien muodossa, tämän tyylisiä asuja mun päällä nimittäin näkyy harva se päivä, vaikka vaan murto-osa niistä tulee tänne ikuistettua. Oon tänä vuonna päässyt taas askeleen lähemmäs sitä omaa tyyliä ja täydellistä vaatekaappia, mutta vielä olisi petrattavaa ton jälkimmäisen kohdalla. Tällä kertaa yhdistin suorat housut nudehtavaan paitaan ja päälle heitin H&M:n ihanan mokkatakin, jonka hankkimisen jälkeen en oo muita käyttänytkään. Laukun sain äidiltä ja tykästyin hirveästi tuon malliin, kokoon ja väriin, tulee varmasti aktiiviseen käyttöön! Miten musta muuten tuntuu, että sanon kaikkia vaatteita mun lemppareiksi asupostausten yhteydessä? No ainakin se on merkki siitä, että oon onnistunut tekemään onnistuneita hankintoja. Näissä kuvissa näkyy myös mun uudet lasit in action, miltäs näyttää? :-)
outfit7
outfit2
OUTFIT8
outfit1
outfit4
Coat H&M Shirt H&M Pants Bikbok Beanie H&M Bag Aleksi13

2 kommenttia :

  1. noi uudet lasit on tosi kivan näköset sulla! :-) ite pyörittelin tota takkia useempaan otteeseen ostoskorissa ja kaupassaki kävin kattelemassa mut joku siinä oli kun en sitä sitten ostanut, ehkä vähän kaduttaa... :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, nää on kyl paljon kivemmat ku ne vanhat! Mäki kävin kerran testaamassa tota takkia, mut vaikka se silloin näytti hirveeltä säkiltä mun päällä nii laitoin silti tilaukseen ja onneks laitoin! Toi varmasti sopis myös sulle, ehkä joulualeista onnistut vielä bongaamaan? :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.