SOCIAL MEDIA

8. joulukuuta 2016

KIRJE JOULUPUKILLE

Christmas wishlist 16
Vielä ehtii mukaan joulupostauksiin ja ensimmäisenä kurkataan mun tämän vuoden lahjatoiveisiin. Olipa muuten hauska väsätä tälläistä kollaasia pitkästä aikaa, näitä kun ei oo mun blogissa enää aikoihin näkynyt. Anyway, löytyykö teidän listoista yhtään samoja juttuja vai näyttääkö ihan erilaiselta verrattuna muhun?

Oon yrittänyt herätellä mun vanhaa rakasta harrastusta eli lukemista henkiin, joten ensimmäisenä lahjalistalta löytyy kirjoja. Hömppäkirjojen ja muiden samantyylisten lisäksi oon alkanut kiinnostumaan elämänkerroista ja esimerkiksi Anneli Auerin, Cheekin ja JVG:n kirjat olisi kiva päästä lukemaan ihan vaan mielenkiinnosta.

Listalta löytyy myös pari muuta harrastuksiin liittyvää juttua eli uusi objektiivi sekä Lightroom kuvanmuokkausohjelma. 50mm objektiivin kaveriksi olisi kiva saada joku valovoimaisempi ja monikäyttöisempi zoom-objektiivi ja kun muutaman kokeilukerran jälkeen rakastuin Lightroomiin aivan täysin, olisi sekin mahtava lahja tälläiselle tyypille, joille kuvien muokkaus on jo pitkään ollut arkipäivää.

Meidän kotoonta alkaa löytyä jo oikeastaan kaikki tarvittava, mutta mulla alkaa pikkuhiljaa olla ikävä aamupalasmoothieita meidän vanhan blenderin mentyä rikki. Se ei hirveen kauaa kestänyt niiden jäisten marjojen pyöritystä, joten joku vähän järeempi kone olisi tervetullut meidän keittiöön.

Mun joka jouluinen perinne on toivoa lahjaksi S-ryhmän lahjakorttia ja niin teen myös tänä vuonna. Kyseisen lahjakortin kanssa tulee marssittua yleensä Sokokselle ja tuhlattua se meikkeihin, nyt pääkaupunkiseudulla asuessa tulisi varmaan ostettua ainakin Nyxin tai Urban Decayn meikkejä. Muutamat uudet meikkisiveltimet olisi myös tarpeellisia mun meikkipussiin.

Viimeisenä listalta löytyy Adidaksen huppari. Viimeksi käytin pukeutumisessa huppareita yläasteella, mutta nyt ne ovat alkaneet taas houkuttaa ja voisin veikata, että tota kyseistä hupparia tulisi käytettyä muuallakin kuin neljän seinän sisällä kotioloissa.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.