SOCIAL MEDIA

19. joulukuuta 2016

CHRISTMAS TAG

Oon paristakin eri blogista bongaillut viime päivinä tämän Christmas tag -postauksen ja vaikutti muuten sen verran hauskalta, että päätin laittaa itsekin toteutukseen. Voitteko uskoa, enää 4 päivää jouluun? Vastahan mä raaputin ekaa luukkua mun kalenterista. Mutta nyt löpinät sikseen ja niihin kysymyksiin!

On joulun aika, mitä luet? Tällä hetkellä työn alla on Cheekin elämänkerta, jonka oon saamassa pian päätökseen. Sen jälkeen ajattelin aloittaa erästä John Greenin kirjaa.

Lempijoululeffa? En ihan hirveästi välitä katsoa leffoja kotona ja näin on myös jouluna, mutta joulunaikaan tulevat Yksin kotona -leffat on kieltämättä hyviä ja tulee katsottua joka vuosi.

Missä vietät mieluiten joulupyhät? Oon yleensä joulun aikoihin vähän pidemmän aikaa Kouvolassa  vanhempien nurkissa ja täällä vietän aikaa vuorotellen äidin ja iskän luona.

Lempijoululaulu? Muhun ei iske myöskään joululaulut ja en oo itse niitä tänä vuonna kuunnellut kertaakaan, mutta pienenä mun lemppari oli Tonttujen jouluyö.

Milloin avaatte lahjat? Musta tuntuu, että meillä lahjojen avaaminen aikaistuu vuosi vuodelta, mutta yleensä se tehdään joulusaunan jälkeen alkuillasta.

Osaatko nimetä kaikki joulupukin porot? Hah no en todellakaan, Petteri on ainut minkä tähän hätään muistan.
christmastag2
Mitä joulun traditiota odotat eniten tänä vuonna? Jouluruokaa, ette tiiäkkään kuinka kauan oon himoinnut sitä ja enää muutama päivä niin voin vetää kunnon ruokaöverit!

Oikea vai feikki joulukuusi? Äidin luona ehdottomasti oikea, sellainen kun on ollut talossa pienestä asti, mutta omaan kotiin huolisin enemmän kuin mielelläni valkoisen tekokuusen.

Rehellisesti: onko lahjojen antaminen vai niiden saaminen parempaa? Tykkään seurata lahjan saaneiden ilmeitä ja reaktioita, kun mun antamia paketteja avataan, mutta en voi kieltää etteikö ois kiva myös itse saada niitä.

Oudoin saamasi lahja?  Sain kerran mun mummolta lahjaksi hammastahnan, se oli ainakin sillä hetkellä vähän hämmentävä lahja.

Millainen lahjojen paketoija olet? Umpisurkea! Mulla on päässäni aina tarkat visiot miltä haluaisin pakettien näyttävän, mutta yleensä mun paketit muistuttaa enemmän 4-vuotiaan käsialaa.

Miltä perinteinen joulupaitasi näyttää? Joulupaitaa ei löydy, mutta musta tuntuu, että Cubuksen lämmin pörröpaita korvaa sen paikkaa aika hyvin. Niin hyvin se on nimittäin juurtunut mun päälle.
christmastag3
Ihanin joulumuistosi lapsuudesta? Ei tule mieleen mitään erityistä, joten vastaan kaikki vietetyt hetket koko perheen kanssa.

Oletko koskaan tehnyt piparkakkutaloa? En oo ja musta tuntuu, että jos siihen rupeaisin niin siitä ei seuraisi muuta kun yksi suuri katastrofi.

Suosikkipuuhasi joululomalla? Kotona löhöily ja lukeminen on ihan parasta!

On jouluaatto, mitä lasissasi on? Jotain niinkin erikoista nimeltä vesi.

Jos voisit ostaa ainoastaan yhden lahjan tänä vuonna, kuka sen saisi? Mä matkin muita tässä vastauksessa, mutta eiköhän sellainen joulukori täynnä kaikenlaisia herkkuja olisi aika kätevä läheisten kanssa jaettavaksi.

Mitkä värit tekevät joulusi? Punainen, kulta, hopea ja jossain määrin myös vihreä.

Mistä jouluperinteistä et pidä tai mitkä skippaat vuosittain? No ne joululaulut!

Oletko viettänyt joulua muualla kuin kotimaassasi? En, vois olla joskus ihan siistiä, mutta eiköhän se kotijoulu oo kuitenkin se paras joulu.
christmastag4
On jouluaterian aika, mitä lautasellasi on? Ainakin kinkkua, rosollia, perunaa, kylmäsavulohta, ehkä muutama lihapulla sekä normaalia ja sienisalaattia. Jos ihan hulluksi rupean niin saattaa sinne pienet laatikoiden nokareetkin eksyä.

Valkoiset vai värikkäät jouluvalot? Valkoiset, värikkäät on ehdoton nounou eikä iske sitten yhtään.

Mikä on jouluherkkujen suosikkisi? No suklaa! Se on ehdoton ykkönen.

Kummasta pidät enemmän, jouluaatosta vai joulupäivästä? Jouluaatosta, siihen kruunautuu koko kuukauden ellei pidemmänkin ajan kestänyt odotus.

Kuva- vai suklaajoulukalenteri? Suklaakalenteri, tosin mulla on pari edellistä vuotta ollut Veikkauksen arpakalenteri ja se on ollut kaikista mieluisin varsinkin kun sattuu saamaan pientä voittoa.

Kuulutko pikkujoulukansaan? En kuulunut ainakaan tänä vuonna, jotain pikkujouluja olisi kiva kyllä päästä joskus viettämään. Katotaan sitte ensi vuonna.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.