SOCIAL MEDIA

11. marraskuuta 2016

TRENDWALK


Yhteistyössä Indiedays & Instrumentarium

Viikon takaisessa Indiedaysin inspiraatiopäivässä oli yhtenä mahdollisuutena päästä tutustumaan Instrumentariumin syksyn kehyksiin ja mähän olin tästä varsin innoissani ja hypistelemässä pisteellä eri pokia. Pisteellä pääsi tutustumaan Trendwalk-kampanjaan, joka on Instrun tyylisivusto, josta löytyy niin inspiraatiota, inspiroivien tyylien esittelyä, kehystrendejä kuin tutustumista kansainvälisiin kehyssuunnittelijoihin. Mä olin kuullut aikaisemmin kyseisestä sivustosta ja tsekkaillut sieltä mm. minisarjoja, jossa pääsee bloggaajien kelkassa seuraamaan Lontoon, Pariisin ja Milanon muotiviikkoja.

Mulla on ollut lasit niin kauan kuin muistan, jo jostain ala-asteelta asti ja ne on noussut tärkeäksi tekijäksi mun ulkonäössä. Ilman laseja kun peilistä tuntuu katsovan ihan vieraat kasvot. Kaikki mun silmälasit ovat olleet pienen mallisia ja jo jonkun aikaa olen salaa haaveillut isommista kehyksistä. Pisteellä keskityttiin yllä mainittujen muotikaupunkien trendeihin ja mä koin tilaisuuteni tulleen ja iskin silmäni Milanoon ja MaxMaran kehyksiin, jotka on reilusti isommat mihin oon tottunut. Verratkaapa vaikka tota ekaa kuvaa mun ja Mirellan yhteiskuvaan, jossa mulla on omat lasit päässä. Pysyttelin silti tutuissa ja turvallisissa väreissä ja simppelissä mallissa enkä lähtenyt leikkimään vaikka punaisilla, kimaltavilla tai pyöreillä kehyksillä. Kun lasien heitto päähän on ensimmäinen asia minkä sä aamulla teet eikä niitä osteta uusia ihan vuoden välein niin mulle on tärkeää, että kehykset on yksinkertaiset ja sopii kaiken kanssa yhteen. Täältä pääsee tutustumaan syksyn kaikkiin trendeihin ja kun tutulla ja turvallisella linjalla mennään nousi mun lemppariksi naisellinen Cat Eye. Tsekatkaa ihmeessä, sieltä löytyy muitakin vaikka mitä upeita juttuja!

En oo vielä ihan varma mitä ajattelen itelläni noista isommista laseista, mutta toisaalta eiköhän sekin oo vaan tottumiskysymys. Jos nyt näyttää vähän hassulta niin voisin veikata, että muutaman viikon päästä noi tuntuisi ihan omalta jutulta. Pitäisköhän mun repästä ja hankkia seuraavaksi vähän isommat kehykset?
bid12
picture (85 of 170)
bid15
bid4
picture (86 of 170)
Instrumentarium logolla varustetut kuvat: Sanni Riihimäki / Sannimaria Photography
Kuvat 2 & 4: Mirella Räsänen

2 kommenttia :

  1. Musta nuo isommat kehykset sopis sulle sika hyvin!! Pakko myöntää, että itekkin haaveilen jo uusista laseista, vaikka piilareita eniten käytänki :-) Tollaset vähän isommat ois kivaa vaihtelua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No jep vaihtelua täs kaivattaiski näin monen vuoden jälkeen. Ehkä mä rohkenen tollaset jossain vaiheessa ostamaa, varsinki tos mustavalkoses kuvassa ne näyttää oikeesti ihan kivoilta! :-D Ja hei sulle kyl sopii myös lasit, vaikka et niitä niin usein käytäkkää. Etköhän säki ne uudet kerkee hommaamaa! :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.