SOCIAL MEDIA

15. marraskuuta 2016

SYYSJUTTUJA PUHELIMESTA

blogi2
1. Throwbackkia ihanaan syksyyn ja yks uus lempparipaikka asukuvailuille. 2. Burgereilla herkuttelemassa erään hierontareissun jälkeen. 3. Tää on niin totta! 4. Lempparihatun testailua.
blogi1
1. Indiedaysin Inspiration Dayssa, Konepajan Bruno oli kyllä tapahtumapaikkana todella mun mieleen! 2. Söpö kuva musta ja Mirellasta Max Factorin pisteellä. 3. Kyseiseltä pisteeltä löytyi myös uutuus ripsivärejä, jollainen lähti myös mun matkaan. 4. Samaisen illan gaala-asua. Mua harmittaa, kun ei saatu tästä kunnon kuvia kerrankin kun sai luvan kanssa laittautua ihan kunnolla, mutta päällä oli Bikbokin kirkkaanpunainen body ja siistit housut, musta pikkulaukku, bootsit sekä kultaisia asusteita.blogi3
1. Hello you. Tykkään niin paljon tästä lyhyemmästä tukasta! 2. Oon muutamaan otteeseen käynyt Jumbossa sijaitsevassa sisustus outletissa joka on täynnä vaikka mitä ihania juttuja. Toi koituu vielä mun kohtaloksi. 3. #allblackeverything ja juhlimaan lähdössä. 4. Kun yrität ottaa sun kissan kanssa yhteiskuvaa ja lopputulos on tämä :-D

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.