SOCIAL MEDIA

28. marraskuuta 2016

MUN TYYLI 2014

Lueskelin yks ilta vanhoja postauksia ja mun huomion kiinnitti postaus tyylistä vuonna 2013. Sen innoittamana innostuin selailemaan seuraavan vuoden asukuvia ja kokoamaan samantyyliset kollaasit vuodesta 2014. Jos kiinnostaa millasia vaatteita mä oon silloin vetänyt päälleni niin jatka ihmeessä lukemista! Ja kun näitä on mun mielestä aika hauska toteuttaa niin miten ois, jos vaikka ensi vuoden puolella kurkistettais tyyliin vuosimallia 2015?
tyyli14_kevät
Alkuvuodesta ja keväällä olin vielä tosi, tosi hukasssa oman tyylini kanssa ja kokeilin mitä ihmeellisimpiä yhdistelmiä. Otetaan nyt esimerkiksi vaikka keskimmäinen asu. Kukkapaita olisi varmasti ihan yksinäänkin riittänyt, mut ehei kun päätänpä laittaa siihen päälle vielä kirjavan neuleen, ei näin. Kukkakuosi ja kellohameet oli kovassa huudossa noihin aikoihin ja tennareilla viiletettiin menemään säällä kuin säällä. Tänä päivänä en voisi kuvitella pukevani enää mitään noista päälle ja itseasiassa mustat converset ja farkkupaita onkin ainoat jutut mitkä vaatekaapista vielä löytyy.
tyyli14_kesä
Noiden edellisen kuvien jälkeen on ihan varmasti tapahtunut jotain taikoja ja mun päässä on naksahtanut kytkin oikeaan suuntaan, sillä näyttäähän nää kesän asut jo paljon paremmilta. On tennaria, off-shoulderia, kukkamekkoa, lyhyttä helmaa, farkkurotsia, rentoa ja tyttömäistä. Kaikki silloin ja yhä edelleen niin mun näköisiä. Ekan asun kuvat on vieläkin yhtiä mun kaikkien aikojen lemppareista ja mites toi tukka? Kieltämättä ihanan pitkä ja paksu kesäreuhka, vaikka nykyään mä viihdyn paremmin tässä lyhyessä mallissa.
tyyli14_syksy
Jos mä jotain oon tän postauksen myötä huomannut niin sen, että kukkakuosi jatkaa voittokulkuaan vuodenajasta toiseen. Nääkin asut on kaikki ihan peruskauraa, mutta silti kahdessa ensimmäisessä asussa mättää joku enkä laittaisi enää niitä ylleni. Burgundyt farkut on ainakin mun osalta historiaa, samoin peplum-helmaiset paidat. Vika asu taas on ihan söpö ja kaikki vaatteet on edelleen nurkissa pyörimässä.
tyyli14_talvi
Mites toi talvi sitten? Ihan ookoolta näyttää edelleen, siinä mielessä että oon luonut simppeleitä yhdistelmiä ja oon jättänyt turhat kikkailut pois, peukut sille. Ensimmäisen kuvan kamelitakki on edelleen yks lemppareista ja oli ehdottomasti tuon talven käytetyimpiä takkeja. Joku näissä asuissa silti häiritsee, onks nää vähän jo liian tylsiä... Tai sit se on ylipäätäänsä farkut, joita en oo enää käyttänyt pieneen ikuisuuteen ja jotka löytyy melkein jokaisesta tän postauksen kuvasta.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.