SOCIAL MEDIA

30. marraskuuta 2016

FURRY MEETS BLACK

Moi tyypit! Jatketaan tyylijutuilla vielä sen verran, että pääsette tsekkaamaan erästä asua tältä kuulta samalla kuulumisten vaihtelun merkeissä. Välivuotta vietetään edelleen ilman tietoa tulevasta ja päivät vaan on hurahtanut ohi silmissä, vaikka mitään tähdellisempää tekemistä ei oo edes ollut. Ensi vuosi on ryhdistäytymisen vuosi, sen mä sentään päätin ja mun täytyy alkaa oikeasti miettiä mitä tulevaisuudessa haluaisin tehdä. Tai kyllä mä oikeastaan sen jo tiedän, mut se mitä reittiä siihen pisteeseen pääsisi onkin eri juttu. Nyt oon mennyt vähän sellasilla "no mietin sitä sit myöhemmin" -meiningillä.
Mitä muuta? No ei oikeastaan mitään erikoisempaa. Oon kovasti yrittänyt sisustaa meidän kotia valmiiksi, meikkipiste projekti sai viimein päätöksen, on tullut ravattua Ikeassa, kokeiltua erilaisia kasvisruokia huonoin lopputuloksin, tehtyä blogihommia, päivitetty ne silmälasit uusiin ja joulujututkin on meidän taloudessa täydessä vauhdissa ja huomenna päästäänkin raaputtelemaan ekat luukut kalentereista. Loppuviikolle on myös kivoja suunnitelmia, kuten mun synttäreiden juhlimista ja ylppärikuvien napsimista. Ihan semmosta arkielämää vaan. Mitä teille kuuluu? :-)
asu5
asu3
asu1asu2
asu4
Body Bershka Pants Bikbok Furry Friend Gina Tricot

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.