SOCIAL MEDIA

24. marraskuuta 2016

EPÄSUOSITUT MIELIPITEET X 7

Mäkin päätin laittaa lusikkani soppaan näihin epäsuosittuihin mielipiteisiin, joita on pitkin syksyä kiertänyt monissa blogeissa. Mun mielestä näitä on ollut superhauska lukea ja ookin hymähdellyt itsekseni joillekin kohdille niiden ollessa niin oikeassa.

-   Kahvi ja tee on molemmat mun inhokkilistalla. Kahvi ei vaan ole hyvää sitten millään muotoa eikä liiemmin teekään tai sitten en vaan oo löytänyt vielä hyviä makuja. Tätä on saanutkin selitellä monet kerrat eri tilaisuuksissa, kun muut on hörppinyt kahvia ja mä olen tyytynyt vesilasiin.

-  Mä oon kissaihminen henkeen ja vereen enkä erityisemmin välitä koirista. Tai joo, onhan ne söpöjä, mut emmä sellaista itselleni haluaisi.
15
-   Tutustumisleikit koulussa, seuraleikit juhlissa ja kaikki muut samaan kategoriaan menevät onvat ahdistavia.

-   Snapchatin filtterit ovat enimmäkseen turhia ja ärsyttäviä. Kuka oikeasti jaksaa katsoa My storyja, jonne on vuodatettu viisi minuuttia tarinointia peurafiltterillä tai kuka jaksaa katsoa kun leikit koirafiltterillä sen täydet 10 sekuntia ilman kummempaa pointtia. Mulla ainakin tulee skipattua noi heti.

-   Silloin kun mä leivon niin silloin mä myös leivon. Perinteisesti ja kunnolla enkä säästele sokerin käytössä tai edes yritä tehdä mitään terveellisimpiä versioita.
12
-   Facebook kirppisten touhu on ihan mielipuolista, varsinkin jos on myymässä enemmän kuin yhden tavaran, kuten vaikka ison kasan vaatteita. Ekana tulee se sääntöviidakko, että saatko sä nyt lisätä seinäkuvana vai pitääköhän laittaan kansioon ja sen jälkeen alkaa tämä av, yv, jono, jono, kuka nyt ehtikään ensin, yv, saanko mitan siitä ja siitä, miljoonat vastaamatta jääneet viestit, oharit, mahdolliset postitukset... No more, mieluummin varaan suoraan kirppispöydän.

-   Tangle teezer ei ole sen kaiken hehkutuksen arvoinen. Mäkin tosin käytin sitä muutaman vuoden, mutta nyt oon vaihtanut takaisin normaaliin harjaan, joka on mun mielestä paljon parempi.
14
Ootteko näistä kohdista samaa vai eri mieltä tai jos tulee jotain ihan uutta mieleen niin niitäkin olis kiva kuulla ja lueskella. 

Ja muistuttelisin vielä, jos et oo käynyt osallistumassa edellisen postauksen arvontaan niin käy ihmeessä, vielä on muutama päivä aikaa ja siellä on jaossa aika kiva meikkilahjakortti :-)

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.