SOCIAL MEDIA

5. lokakuuta 2016

MISSÄ MUA VOI SEURATA?

Muistin virkistykseksi ajattelin muistutella teitä blogin lisäksi muista somekanavista, joista mut löytää ja joita päivitän tai ainakin yritän päivitellä suht aktiivisesti. Kaikki arkipäiväiset ja pienemmät jutut jää helposti blogin ulkopuolelle, joten jos kiinnostaa yhtään enempää seurata mun elämää niin suosittelen tsekkaamaan nämä!
ig
Instagram @iinkaeveliina
Instagramiin lisään yleensä niitä parhaimpia ja huolitelluimpia kuvia samalla täydellistä feediä tavoitellen, kuitenkaan koskaan siinä onnistumatta. Instagram on mulle se paikka, jonne mä menen katselemaan kauniita kuvia ja hakemaan inspiraatiota, vähän niiku sellanen iso inspiration board. Tajuutteko yhtään mitä mä tarkotan?
snapchat
Snapchat @iinkaeveliinaa 
Nää somet menee näköjään paremmuusjärjestyksessä, mutta seuraavana listalta löytyy snapchat! Tää on just sellanen rento paikka, johon päivittelen oikeestaan ihan mitä sattuu ilman rajoitteita. Tänne tulee höpöteltyä myös paljon videoiden muodossa mm. ärsyttävistä naapureista. Tällä hetkellä mytorysta löytyy matskua tän päiväisestä kampaajakäynnistä ;-)
facebook
Facebook: Inka P.
Uusin tulokas mun somekanavissa on blogin Facebook-sivut. Tänne jaan aina uusimmat postaukset ja välillä jotain sneakpeek-matskua tulevista postauksista.
youtube
Youtube: Inka P.
Youtubessa haluaisin niin kovasti olla aktiivisempi ja alkaa tekemään enemmän videoita, mutta en oo saanut vielä otettua itseäni niskasta kiinni tässä asiassa. Varsinkin my day -videot olis tosi kivoja, sillä niiden kuvaaminen on mulle tosi mieleistä hommaa!

Jos joku haluaa seurata mua Bloglovinissa niin se onnistuu TÄÄLLÄ ja jos joku haluaa nähdä hyvin satunnaista One Direction hehkutusta niin sitä löytyy mun Twitteristä nimellä @iinkaeveliina. Siinäpä ne tärkeimmät, seuraavassa postauksessa juttua mun uusista hiuksista ja toivottavasti tästä postauksesta oli jollekin hyötyä :-)

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.