SOCIAL MEDIA

7. lokakuuta 2016

LONGBOB TULI TALOON

Seuraavaksi pieni tarina mun keskiviikkoisesta kampaajakäynnistä höystettynä yliannostuksella mun naamaa. Tiedätte varmaan kuinka ärsyttävää on etsiä uudelle paikkakunnalle muuttaessa uutta hyvää kuntosalia, ripsienlaittajaa tai tässä tapauksssa kampaajaa. Se voi vaatia pari hutia tai sitten voi osua kerralla nappiin niinku mulla kävi. Yritin kysellä parissa Facebook-ryhmässä kampaamosuosituksia ja yks niistä vaikutti sen verran kivalta, että päätin varata ajan sinne.
Jos joku on nähnyt mun keskiviikkoaamuiset snäpit niin niistä voi huomata, että olin aika ylienerginen. Johtui varmaan jännityksestä, jota en itse oikein tiedostanutkaan ja se purkautui sellasena ihmeellisenä sekoiluna ja naureskeluna. Kampaamo löydetty ilman googlemapsia, kello läheni yhtä ja mä pyörin korttelia ympäri, sillä en uskaltanut mennä sisälle liian aikaisin. Vielä vois perua, mutta mä olin päätökseni tehnyt ja  tämä tyttö nousisi kampaajanpenkistä longbob hiuksissaan.longbob3
Kyseinen kampaajo missä kävin oli Hiusstudio Näky Tikkurilassa ja ihan oikeesti, en ole ikinä saanut missään noin hyvää asiakaspalvelua. Niin rento ja mukava palvelu ja söpö pieni liike. Jos ikinä liikutte täälläpäin tai teillä on luottokampaamo hakusessa niin en voi muuta kuin puhtaasti lämmöllä ja hyvällä omallatunnolla suositella Näkyä. Mut nyt takaisin siihen hiuskertomukseen.longbob10
Hyvä kun olin edes ehtinyt istua siihen penkkiin ja kertoa toiveeni niin multa oltiin jo napsastu kaaaikki kuiva latva ja monta senttiä pois ja ihmettelin sitä lattialla lojuvaa pörrökasaa. Jep, paluuta ei ollut. Longbobin lisäksi mulla on ollut jo jonkin aikaa projektina saada oma väri takaisin ja pyysinkin, jos jotain semmosta olisi ollut mahdollista värjätä. Ei kuulemma ollut tai oikeastaan siitä mun asiakkaana ei olisi järkeä maksaa. Jos oikein ymmärsin niin jos haluat oman väriset hiukset, sen värjääminen ei kannata. Mieluummin ostat hopeatuotteita ja läträät niillä. Ja siis miksi kukaan ei ollut aikaisemmin kertonut tätä mulle? Aiemmin keväällä vielä Lahdessa asuessani värjäytin hiukset oman värisiksi ja joo, lähdin mä sieltä tyytyväisenä ja pysyihän se kivana hetken aikaa, mutta sen jälkeen oltiin taas lähtöpisteessä ja loputtomassa värjäyskierteessä. Tai loputtomassa värjäyskierteessä, jos olisi edes pikkasen ahkerampi hiustenlaittaja kuin allekirjoittanut.longbob5
No, koska värjäys ei olisi ollut järkevää niin päädyttiin vaan laittamaan muutamia vitivalkoisia raitoja hiusten joukkoon tuomaan eloa. Eihän ne päällepäin oikein näy eikä pidäkään, mutta hiusten liikkuessa kyllä. Lisäksi ostin paria hopeatuotetta, joilla saan pidettyä hiukset kylmän sävyisinä. Mä oon niin peukalo keskellä kämmentä kaikissa hiusjutuissa, joten olin elänyt siinä luulossa, että vaan vaaleahiuksiset käyttäisi hopeatuotteita, mutta nyt mä omistan niitä myös itse :-Dlongbob11
Tukka oli raidoitettu, leikattu ja hetken siitä peilistä itseäni tuijoteltuani nää alkoi tuntua ihan omalta jutulta. Tuli jopa sellanen fiilis, että vielä pari senttiä olisi voinut napsasta pois. Kampaajakin oli sitä mieltä, että tää oli tosi hyvä veto enkä vois olla yhtään enempää samaa mieltä. Ihana kasvattaa nyt tervettä hiusta ja päästä eroon siitä hamppukasasta. Niin kauan mä tästä muutoksesta haaveilin ja voi jestas, miksi mä en tehnyt tätä aikaisemmin? No mut etteköhän te oo kuunnellu tätä hehkutusta jo kyllästymiseen asti, joten päästän teidät tästä piinasta ja sanon vaan vielä kerran, että mä niiiin tykkään tästä uudesta lookista!longbob6

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.