SOCIAL MEDIA

18. lokakuuta 2016

LIFE UPDATE

Ette arvaakkaan kuinka monena päivänä mä oon avannut tän tekstikentän ja yrittänyt kirjoittaa siitä mitä mulle kuuluu. Jonain päivinä tämä on ollut täynnä sitä kuinka elämä ahdistaa ja mikään ei onnistu ja toisina kaikki on ollut yhtä vaaleanpunaista hattaraa, yksisarvisia ja timantteja. Ajattelin, että pieni tilannepäivitys olisi kuitenkin paikallaan ja kun joka kerta tätä postausta kirjoittaessa on näköjään ihan eri fiilikset niin eipä tämän pitkittämisestä ole oikeastaan yhtään mitään hyötyä. Oli siis pakko yrittää tutkiskella ja miettiä vähän pinta syvemmälle mitä mulle oikeasti kuuluu eikä kirjoittaa vaan niitä päällimmäisiä fiiliksiä.
outfit5
Mä oon elellyt välivuotta virallisesti melkein muutaman kukauden, saman verran kuin ollaan asuttu poikaystävän kanssa yhteisessä kodissa. Ja ihana yhteinen koti se onkin, tosin edelleen keskeneräinen sellainen. Yhteiselo on tosi luonnollista ja ollaan vältytty suurimmilta riidoilta, vaikka tottakai meilläkin kinastellaan. Vaikka vietetään paljon aikaa yhdessä niin meillä molemmilla on silti ne omat jutut, joita voi duunailla ihan yksikseen. Tällä hetkellä tuntuu tosi oudolta, kun ei olla nähty muutamaan päivään ja on tottunut siihen, että toisen kasvot on ensimmäinen asia minkä herätessään näkee.
Oon myös viihtynyt pääkaupunkiseudulla todella hyvin, se tuntuu niin mun paikalta ja koen kuuluvani tänne. Kaikki paikat on jo tuttuja, tiedän kaupassa käydessä missä on mitäkin eikä julkisilla liikkumista enää tarvitse jännittää. Tykkään pienestä hälinästä jota on koko ajan ympärillä, mutta onneksi asutaan vähän syrjemmässä niin niinä päivinä kun se hälinä ei tunnukkaan yhtä kivalta niin voi tarvittaessa paeta sinne omaan pikku kuplaan sitä pakoon. Niin kauan kuin mä tästä muutosta haavelinkin, on edelleen vaikea kuvitella, että nyt mä ihan oikeasti asun täällä.
outfit7
Mut sit on niitä huonoja päiviä. Huonoilla päivillä meinaan oikeasti huonoja, jolloin tuntuu, että maailma romahtaa niskaan ja sulla ei oo mitään merkitystä. Itkettää, ahdistaa, pelottaa, kiukuttaa. Koet kaikki negatiiviset tunteet samalla kertaa ja se kaikki patoutunut huono olo, josta et edes itse ollut tietoinen, purkautuu. Näitä huonoja päiviä on ollut onneksi tosi harvoin, pari kertaa kuukaudessa, jos en ihan hirveästi huijaa. Yleensä nekin saa alkunsa jostain pienestä vastoinkäymisestä esim. siitä kun makaronit ketsuppeineen kaatuu valkoiselle sohvalle. Sen jälkeen se on menoa, yliajattelu ja masistelu tervetuloa. 
Yleisimpiä juttuja mitä noina hetkinä alan kelailemaan on se, etten tunne pääkaupunkiseudulta kuin muutaman tyypin ja ois ihana löytää samanhenkisiä ihmisiä, mut faktahan on se, että ilman kouluja tai töitä on aika vaikea saada uusia tuttavuuksia. Tai ainakin mulla on näin. Jaa toinen on sit se, että elämä tuntuu tällä hetkellä jumittavan paikallaan. Muut käy koulussa, töissä, pääsee eteenpäin ja mä vaan rullaan paikallani ilman mitään päämäärää. Se itkettää, ahdistaa, pelottaa ja kiukuttaa. Aika pieniä juttuja, sillä tiedän, että tää on vaan välivaihe ja asiat järjestyy, mutta noina huonoina päivinä ne tuntuu elämääkin suuremmilta asioilta. Toisaalta noiden tunteiden purkausten jälkeen on aika puhdistunut olo ja voi ikään kuin aloittaa taas puhtaalta pöydältä. Ja kuten sanoin, tälläsiä päiviä on todella harvoin.
outfit6
coat boohoo shirt bikbok jeans cubus shoes citymarket bag 2hand

Pääsääntöisesti kuuluu siis tosi hyvää, elämä rullaa ja tällä hetkellä se näyttää ja kuulostaa tältä. Ehkä mä seuraavan kerran kirjoitan olevani töissä tai koulussa, kuka tietää, mutta nyt eletään tässä hetkessä. Päivä kerrallaan ja yritetään nauttia niistä tämän hetkisen arjen ihanista asioista.

Kuvituksena viimeiset asukuvat pitkähiuksisena arkistojen kätköistä. Seuraavia asukuvia siis lyhyemmällä tukalla, en malta malta odottaa niiden julkaisua ja sitä miltä hiukset näyttääkään ihan kunnon kuvissa.

4 kommenttia :

  1. Hei mää en nyt osaa mitenkään auttaa noiden ahdistavien ajatusten kanssa, mutta täytyy silti sanoa ISO hatunnosto ja kunnioitus tällaisesta rehellisyydestä! Mä en tiedä uskaltaisinko itse olla näin avoin, joten en voi kun arvostaa! Tsemppiä ihan hirveesti ja jaksamista ♥

    https://kiiainnanmaa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kiitos paljon, ihana kommentti❤ Ja hei ei sun tarviikkaan osata sanoo mitään! Emmä sitä odottanukkaa, kiva vaan päästä välillä purkamaan fiiliksiä. Ja niinku sanoin, tollasia päivä on oikeestaan aika harvassa, et ei tässä mitään suurempaa hätää oo. Kiitos vielä, tää kommentti piristi mun iltaa! :-)

      Poista
  2. Mulle on aina sanottu että asioilla on tapana järjestyä, joka on kyllä hyvin sanottu. Ei kantsi murehtia tästä tai ajatella asioita, jotka on mennyt pieleen, koska niitä ei voi enään muuttaa. Totta se on, että kavereita on vaikea tavata jos ei oo koulussa tai töissä, ja kyllä niitä kavereita tarvitsee... Ehkä kantsis tsekata foorumit, fb-ryhmät tai muut tommoset, netin kautta kun tuppaa löytymään aika iisisti saman tyyppisiä ihmisiä :-) Tsemppiä sulle! Eihän elämässä mitään kiirettä oo <3

    http://olderthanyesterday.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep, mäki oon sillä kannalla, et asioilla on tapana järjestyä omalla painollaan ennemmin tai myöhemmin. Ja joo muutamaan fb-ryhmään oonki joku aika sitten jo kirjotellut! Kiitos kommentista ja ihan totta, ei tässä todellakaan mitään kiirettä oo!❤

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.