SOCIAL MEDIA

3. lokakuuta 2016

BLACK X GREY

Ihanaa maanantaita ja lokakuun kolmatta! Ei ollut yhtään hullumpaa herätä auringonpaisteeseen, päättää että tästä tulee hyvä päivä ja lähteä virkistävälle pyöräreissulle syysilmaan, mut miltä kuulostais muutamat asukuvat tähän väliin? Oon alkanut tänä syksynä tykästymään taas lyhyempiin helmoihin ja yhtenä päivänä kaivoinkin kaapin perältä käyttöön tuon ikivanhan kellohameen. Siihen vielä kaveriksi pooloneule ja simppelit asusteet niin yks syksyn lemppariasuista on valmis. Sanokaapa muuten heipat mun pitkille hiuksille, tää tyttö varas nimittäin tänään keskiviikoksi kampaajan ja aion vihdoin ja viimein leikata sen longbobin, iik!
asukuvat8-2
asukuvat9
asukuvat5
asukuvat1
asukuvat7
skirt h&m sweater ginatricot boots citymarket watch timanttiset earrings ur&penn

6 kommenttia :

  1. Ihana asu :) Mä oon tänä syksynä tykästyny pooloihin JA hameisiin, joten voisin hyvin kuvitella vetäväni tän asun ittenikin ylle. Ja ootan jo kuvii longbobista, veikkaan et se sopii sulle aika superhyvin (vaikka niin sopii pitkätkin)!

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Hameet ja poolot on kyl molemmat ihan lemppareita :-) Haha mä oon täällä ihan kauhuissani, jos se ei sovikkaa mulle, mut onneks hiukset kasvaa aina takasin :-D Ja kuvia tulee ihan varmasti!

      Poista
  2. Ihana asuyhdistelmä :-)! Looking good!

    ~ Jasmin N
    littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos, tää oli mustaki tosi kiva :-)

      Poista
  3. Toi asu sopii sulle superhyvin! Ja ihana kuvausmesta :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oo kiitos! :-) Ja joo tonne tulee varmasti mentyä useemminkin ottamaan kuvia!

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.