SOCIAL MEDIA

15. lokakuuta 2016

8 X HAPPY THINGS

Sannin uusi albumi, johon oon aivan rakastunut! Ennen tätä en ihan hirveästi välittänyt kyseisestä artistista, mut nyt ois ihan huippua päästä näkemään hänet livenä. Tähän kohtaan voisi lisätä vielä mun Spotifyn syksyn soittolistan, jonne oon onnistunut lisäämään aika kivoja biisejä.
Yli viikoksi Kouvolan suunnille kotikotiin tuleminen ja kivat suunnitelmat ja ystävien näkemiset mitä olen tulevan viikon varalle sopinut.
Autolla ajaminen, johon mulla on meneillään viha-rakkaussuhde. Kun en oo ajanut pitkään aikaan niin muut autoilijat saa mut tosi jännittyneisiin fiiliksiin, mutta hetken ajelun jälkeen se onkin taas ihan kivaa. Ehkä ihan hyvä ajaa nyt niin paljon kuin mahdollista ennen kuun lopussa koittavaa autokoulun toista vaihetta.
Söpöt sisustuslöydöt Tigeristä ja pieni DIY-hyllyprojekti, jonka saan toivottavasti onnistuneeseen päätökseen viikon päästä kun palaan kotiin.
17
Kirpeä syysilma ja hyvällä omalla tunnolla kaulahuiveihin ja pipoihin kääriytyminen, jotka muuten näyttää huomattavasti paremmalta mun päässä tällä lyhyemmällä tukalla.
Ikkunaan ripustetut jouluvalot, eihän vielä oo liian aikaista eihän? Sekä jouluinen paketti Lushilta, josta tulen varmasti kertomaan myöhemmin lisää.
The Walking Deadin kutoskausi, jota ollaan tapitettu parina iltana poikaystävän kanssa ja kyllä, koukussa ollaan edelleen. Pakko saada toi kausi loppuun ennen kuin seuraava alkaa tv:stä :-D.
Loppuvuoden suunnitelmat ja tapahtumat, vaikka oonkin varma ettei kaikki niistä toteudu. Silti on ihanaa kun on joku juttu mitä odottaa.
2

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.