SOCIAL MEDIA

21. syyskuuta 2016

TESTISSÄ: L'OREAL PURE CLAY GLOW MASK

Vaikka mä en mikään kauneusguru ookkaan ajattelin tälläisen pienen tuotearvio postauksen olevan kiva lisä tähän väliin, joten let's go! Joku muukin saattoi huomata, että viime viikolla Facebookin Nordic Style & Beauty -ryhmä koki pienen hullaantumisen kun joku meni suosittelemaan tätä Lorealin Pure Clay savikasvonaamiota. Ja koska muutkin niin munkin oli pakko ostaa tää testiin ja tehdä omat johtopäätökseni siitä onko tämä sen kaiken hypen arvoinen. Ton ryhmän takia tää oli kuulemma monesta paikasta loppu, mutta mulla kävi hyvä tuuri ja löysin tätä heti ensimmäisestä kaupasta. 
Mikä tämä tuote sitten on ja mitä se lupaa? Naamioita on kolmenlaisia, musta, harmaa ja punainen ja mä ostin itselleni mustan, jota tuolla ryhmässäkin suositeltiin. Kyseinen naamio lupaa syväpuhdistaa ihon, poistaa epäpuhtaudet ja heleyttää ihoa sitä kuivattamatta sekä kuulemma poistaa tehokkaasti mustapäitä ja tässä kohtaa mun mielenkiinto viimeistään heräsi. Sain myös poikaystävän innostumaan tästä ja viikonloppuna oltiinkin molemmat savet naamalla. Jos joku kiinnostui jo tässä vaiheessa niin näitä saa ainakin Cittarista, Prismasta, Tokmanneilta n. 10€ hintaan.
kasvonaamio_blogi4
Omat kokemukset ja mitä itse tykkäsin? Niinkuin muillakin myös mulla tää nappasi kovaa kiinni ihohuokosiin ja mustapäihin ja se näytti, no aika hurjalta ja samaan aikaan mielenkiintoselta. Onneks tiedän, etten oo ainut joka ihan innoissaan tutki naamaansa sentin päässä peilistä :-D Ensimmäisen käyttökerran jälkeen iho tuntu ihanan sileältä, ihohuokoset oli pienentyneet ja ehkä se oli pari mustapäätäkin napannut. Toisella kerralla sama juttu ja molempien jälkeen oon käyttänyt myös Nivean mustapäälappuja poistamaan pinnalle jääneet. Jäin kuitenkin vielä kaipaamaan sitä WOU-efektiä, jota olin kommenttien perusteella odottanut.
kasvonaamio_blogi2
Vaikka mulla tää ei parin käyttökerran jälkeen saanutkaan aikaan niin näkyviä tuloksia kuin olisin halunnut niin veikkaan, että säännöllisellä käytöllä niitä voisi tullakin. Mulla tosin on niin tiukat ihohuokoset, joten mustapäistä ei päästä eroon pelkästään tän avulla. Ei tää missään nimessä huono oo, tosi kiva tuote silti, joka tuoksuukin hyvälle. Ei siis mennyt rahat hukkaan ja tulee varmasti käytettyä loppuun. Arvosanaksi voisin antaa näiden kahden testikerran perusteella vaikka 3½/5. Onko kukaan teistä testannut tätä, mitä tykkäsitte?

6 kommenttia :

  1. Mä oon halunnut testata noita naamioita mut en oo vaan saanut aikaseks! Muutenkin tuntuu et kaapit on tollasia pullollaan mut tahtoisin silti niiiin testata tota! :-D

    aboutmylife-peppi.blogspot.fi

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahah, toi on niin perus, et vaikka kaapit jo pursuaa kaikenmaailman purkkeja nii silti haluu ostaa lisää :-D Mut joo, ei tä huono oo, ihan testaamisen arvoinen tuote! :-)

      Poista
  2. mulla on tän testaaminen just menossa, ihan kahen kerran jälkeen en oo minäkää kovin vakuuttunut vielä. pitää jatkaa säännöllistä käyttöö jos jotain kunnon tuloksia vaikka tuliskin! :-)

    http://tthekidult.blogspot.com/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Just näin, samoilla fiiliksillä mäkin ja testailut jatkuu! :-)

      Poista
  3. Oon aina halunnu kokeilla jotakin tommosta, joten kokeiluun menee! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi vähän kiva, jos tästä postauksesta oli sulle apua :-) Kannattaa todellakin testata!

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.