SOCIAL MEDIA

1. syyskuuta 2016

SUN KANSSA

Sun kanssa me ollaan kinasteltu mitä turhimmista asioista ja sen jälkeen tultu toisen kainaloon pyytelemään anteeksi. Sun kanssa mä voin olla just se mikä mä olen etkä sä tuomitse mua. Sun olkapäätä vasten mä oon itkenyt monet kerrat ja sä jaksat aina tsempata mua eteenpäin.

Sun kanssa me ollaan käppäilty keskellä yötä nakkikioskille tilaamaan lehtipihvi ja makkaraperunat. Sun kanssa me mentiin yololla ja maksettiin kympit päästäksemme viideksi minuutiksi uima-altaassa olevien jättipallojen sisälle temppuilemaan. Sun kanssa me lähdettiin keskellä yötä tsekkaamaan yhtä kissaa, joka oli seurannut sun siskoa kotiin asti ja vietettiin sen kanssa tunti pihalla.

Sun kanssa me ollaan otettu ties kuinka monet asukuvat, vaikket sä aina siitä niin tykkääkään. Sun kanssa meillä on niin oudot insidejutut, joiden takia meitä pidettäis varmaan hulluina, jos niitä alkais avaamaan. Sun kanssa mä oon nauranut niin makeita nauruja, että oon saanut ainakin tuhat elinvuotta lisää.
Sun kanssa me ei olla kertaakaan menty nukkumaan ilman hyvän yön toivotuksia. Sun kanssa me ollaan pelattu monta kertaa Candy Crush Sagaa yömyöhään ennen nukkumaanmenoa. Sun kanssa me tapellaan aina siitä kuinka mä muka vien kaiken tilan sängystä.

Sun kanssa mä voin näyttää vaikka kuinka hirveeltä, mut sä sanot mua silti kauniiksi. Sun kanssa mä tunnen oloni turvalliseksi. Sun kanssa mä oon jakanut monet mun elämän huippuhetkistä ja laulanut mun hirveimmällä lauluäänellä niin keikoilla kun omassa olohuoneessakin.

Sun kanssa me ollaan asuttu nyt kuukausi meidän ensimmäisessä yhteisessä kodissa ja huomenna juhlistetaan yhteisiä tupareita. Sun kanssa mulla oli viime perjantaina neljäs vuosipäivä ja sun kanssa en vois olla yhtään onnellisempi♥

4 kommenttia :

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.