SOCIAL MEDIA

24. syyskuuta 2016

SEURAAVALLA KAMPAAJAKÄYNNILLÄ

Syksy on aina ollut mulle uuden alku, muutosten aikaa ja tällä kertaa se pätee myös hiuksiin. Nimittäin seuraavalla kampaajakäynnillä mä olen vihdoin päättänyt repäistä ja leikata sen pari vuotta tasaisin väliajoin haaveilemani longbobin. Vähän hirvittää, sillä oon elänyt lähes koko elämäni pitkähiuksisena, mutta enemmän mä oon innoissani tästä kaivatusta muutoksesta. Nyt kesän jälkeen voitte varmaan kuvitella, ettei tää auringonvaalentama, eloton ja kuiva reuhka mun silmään ihan hirveen nätiltä näytä. Mä oon aina ollut myös tosi laiska hiustenhoitaja ja kampauksiakin väsään vaan jos on jotain spesiaalia, yleensä mennään siis meiningillä nopea harjaus ja ovesta ulos. Viime aikoina mua on alkanut entistä enemmän ärsyttämään koko ajan tiellä olevat hiukset, joten lyhyempi ja helppohoitoisempi malli ois siinäkin mielessä tosi kiva.
hairinspiration
Jotain noiden kuvien tyylistä pituutta mä itselleni haaveilisin. Ei liian lyhyt, ettei sitä saisi ponnarille, jonkunlaiselle nutturalle tai puolinutturalle, mutta huomattavasti lyhyempi kuin tää nykyinen. Viime toukokuussa mulle värjättiin raitojen avulla oma väri takaisin ja se olisi suunnitelmissa myös tällä kertaa. Enää pitäis vaan löytää sopiva kampaaja, varata aika ja sen mä otankin ensi viikon plääniksi. Yhden kivan kampaamon oonkin jo löytänyt ja vähän luulen, että sinne myös päädytään. Miltä kuulostaa, sopisko mulle longbob vai osaatteko kuvitella mut vaan pitkähiuksisena?


Kuvat: Pinterest.

2 kommenttia :

  1. ite pätkäsin hiukset viikko sitten reiluun long bob mittaan ku halusin kerrokset hiuksista pois ja never again XD ollu aiemminkin mut en vaan tykkää enää, eikä oo omasta mielestä mitenkään helppo laittaa, kun ei edes nutturalle kiinni yletä. mutta onneks hiukset kasvaa :-)

    sulle sanoisin kuitenkin että kokeile ihmeessä jos oot jo noin pitkään halunnu! ekalla kerralla varsinki lyhyet hiukset tuo ihanan freesin olon.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aijaa :-D Mä oon aina luullu, et lyhyemmät sais laitettuu helpommin, mut no mulle riittää jos ees jotenki saa kiinni! Ja niihän se on, lyhyisiinki voi kyllästyy ja onneks hiukset kasvaa :-)
      Ja joo tätä on kyllä niin pitkään haluttu, että tässä vaiheessa en varmasti enää jänistä :-D

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.