SOCIAL MEDIA

28. syyskuuta 2016

PUHELINKUVAPLÄJÄYS

puhelinkuvia1
1. Suunnilleen kaks kuukautta sitten oltiin kannettu muuttolaatikot sisään ja nyt tuntuu kuin täällä olisi asunut pidemmänkin aikaa, mihin aika katoaa? 2. Asukuvaushommia uusilla kotihoodeilla. 3. Yks mun lempparikohdista kotona, näyttää niin kivalta, vaikka itse sanonkin. 4. Vikoja lämpimiä kesäiltoja kun pärjäs vielä yölläkin hameella ja t-paidalla.
puhelinkuvia5
1. Ehdittiin viettää tuparitkin muutama viikko takaperin ja mä oon vahvasti uusintakierroksen kannalla, oli niin hauskaa! 2&3. Tänne muutettua oon hengaillut mun parhaan kaverin kanssa enemmän kuin kaikkina näinä vuosina yhteensä. Yks ilta vaan maattiin nurmikolla ja naurettiin vatsat kippurassa kaikille tyhmille jutuille. 4. Well hello.
puhelinkuvia2
1. Syksy pistää tällä hetkellä parastaan ja mun on pakko muistaa käydä vielä ulkona kameran kanssa napsimassa jotain ihania syyskuvia. 2. Kuvitelkaa miten nätiltä tääkin kuva näyttäis, jos puissa olis kunnon ruska? 3&4. Superkiva kahvilalöytö ja pala mutakakkua ihan vaan sunnuntain kunniaksi, kyseisestä paikasta tulossa myöhemmin tarkempaa vinkkipostausta!
puhelinkuvia4
1. Ja taas asukuvaushommissa vakiokuvauspaikalla Kouvolan suunnilla käydessä. 2. Niin ihana luonto♥ 3. Saanko esitellä meidän uuden nojatuolin, joka löysi paikkansa olohuoneen nurkasta heti sen jälkeen kun oltiin kannettu se 1,5km kävellen kotiin. 4. Olohuoneen sisustus alkaa näyttää jo aika hyvältä ja viimeisimmät ostokset löytyykin tästä kuvasta.
puhelinkuvia3
1. Muutamia syysshoppailuja on tullut tehtyä ja niitäkin ajattelin esitellä teille lähipäivinä. Niin paljon postausideoita, kunhan vaan kerkeis toteuttamaan kaikki! 2&3. Ihana, ihana Helsinki, toivottavasti vielä joku päivä mä pääsen asumaan ihan sen rajojen sisäpuolelle. 4. Tuomiokirkolla asukuvausten merkeissä ja tästä lookista löytyy lisää kuvia edellisestä postauksesta.

2 kommenttia :

  1. Oi onnea uuteen kotiin! Ihanalta näyttää :-)

    ~ Jasmin N
    littlethingswithjassy.blogspot.fi

    VastaaPoista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.