SOCIAL MEDIA

30. syyskuuta 2016

OPINNÄYTETYÖ OSA 2 - ELLANOORA

Opinnäytetyökuvilla jatketaan ja edellisen osan pääset tsekkaamaan täältä, jos se on mennyt ohi. Mun tarkoitus oli kuvata jokainen tyyppi vähän erilaisemmassa ympäristössä ja Ellanooran kanssa päädyttiin ilta-aurinkoon erään parkkihallin katolle. Näidenkin kuvien ottaminen oli mulle tosi mielekästä, sillä Ellanoora osas olla tuntemattomankin ihmisen kameran edessä niin luonnollisesti, ettei mun ihan hirveesti tarvinut neuvoa. Asu ja miljöö pelaa tosi kivasti yhteen ja nää kuvat on yksiä lemppareita mitä oon ikinä ottanut! Mitä tykkäätte? :-)
oppari-ellanoora11
oppari-ellanoora5
oppari-ellanoora2
oppari-ellanoora1
oppari-ellanoora1 (2)oppari-ellanoora6
Malli: Ellanoora Lainio
Kuvat ja muokkaus: Minä

6 kommenttia :

  1. Tosi kivoja kuvia!! Ja kaunis malli :-)

    VastaaPoista
  2. Sun kanssa oli todella mukava kuvailla! Kiitos, että sain olla osana projektia :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samoin! Ja kiitos itelles, että lähit mukaan! :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.