SOCIAL MEDIA

7. syyskuuta 2016

OPINNÄYTETYÖ - MIRELLA

En tiedä muistaako kukaan, kun mainitsin keväällä muutamalla sanalla mun opinnäytetyöstä? Ei varmaan, mutta kaikessa lyhykäisyydessään kuvasin sitä varten neljästä lahtelaisesta bloggaajasta asukuvat ja valmiille kuville oli tarkoitus tehdä omat nettisivut. Nythän mä oon jo valmistunut ja jos ihan rehellisiä ollaan ne nettisivut ei koskaan valmistunut, vaikka kuvat esittelinkin ja arvosanan sain. Mun on edelleen tarkoitus tehdä jossain vaiheessa nettisivut kaikille mun valokuville, mutta sitä ennen halusin jakaa näitä otoksia myös täällä.

Pistetään ensimmäisenä jakoon nämä Mirellasta otetut kuvat, jotka oli samalla myös ensimmäiset kuvaukset mitkä hoidin. En tuntenut etukäteen ketään kuvattavista ja pakko myöntää, että pikkusen jännitti, sillä tätä ennen mun kameran edessä oli pyörinyt vaan tuttuja naamoja. Mun ja Mirellan yhteistyö sujui kuitenkin niin hyvin, että nykyään ollaan hyviä ystäviä ja otettu toisistamme ties kuinka monet kuvat. Nää kuvat on otettu huhtikuun lopussa ja vaikka meillä oli kylmä tuuli riesana, saatiin mun mielestä tosi kivaa matskua aikaan eikä näytä hullummalta toi taustakaan, vaikka bongasin sen vahingossa ohi pyöräillessäni. Mitä te tykkäätte kuvista? Otan palautetta vastaan aina mielelläni!
blogi1
blogi6
blogi2
blogi5
blogi4

Malli: Mirella Räsänen
Kuvat ja muokkaus: Minä

2 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! Säki voit käydä nappaamassa tuolla yhet asukuvat ;-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.