SOCIAL MEDIA

15. syyskuuta 2016

KOLME ASIAA...

Tämä hauskannäköinen haaste on osunut mun silmiin muutamissakin eri blogeissa ja nyt päätin itsekin toteuttaa näitä kolmen asian listauksia. Mulle tulee tästä jotenkin mieleen IRC-galleria ajat, jolloin kaikkien päiväkirjamerkinnät oli täynnä ties mitä kyselyitä ja listauksia :-D Toivottavasti tykkäätte tykkäätte vähän erilaisemmasta postauksesta ja kanssabloggaajat, jos innostutte tekemään tän niin linkatkaa ihmeessä kommenttiboksiin niin käyn lukemassa :-)

3 asiaa, joista pidän...
- Irtokarkit ja niistä pidän vähän liikaakin... Terveisin joka viikko lehdistä irttaritarjouksia bongaava ja niiden perässä juokseva tyyppi, joka eilenkin hullaantui Prisman karkkihyllyllä.
- Alkusyksyn pukeutuminen. Tykkään siitä kun vielä voi kulkea paljain säärin, mutta silti käyttää takkeja ja vähän paksumpia vaatteita.
- Hitaat aamut. Musta on ihanaa herätä rauhassa, selata puhelinta ja kääriytyä peittojen alle burritoksi, syödä aamupalaa ja vasta sen jälkeen herätä kunnolla päivän menoihin.

3 asiaa, joista en pidä...
- Epäsiisteys. Mä häärään monta kerta päivässä ympäri asuntoa siivoten ja korjaten kaikkia pikkujuttuja omille paikoilleen.
- Epärehellisyys ja se kun asioita ei voi sanoa suoraan vaan pitää selitellä tai keksiä muita tekosyitä.
- Salmiakki.

3 asiaa, jotka tein viikonloppuna...
- Kävin Jumbossa tsekkailemassa vähän syysjuttuja, mutta lähdin tyhjin käsin kotiin.
- Hengasin mun parhaan ystävän kanssa meillä, tollasista rennoista illanvietoista ei voi muuta ku tykätä.
- Saatiin päätökseen neljäs ja viimeinen The Walking Deadin kausi, joka näkyy HBO:ssa. Jos joku tietää mistä näkis seuraavaan suomenkielisillä teksteillä niin vinkatkaa ihmeessä, mun on pakko nähä se!! EDIT // Sain just tietää, että se löytyy Viaplaysta, mun elämänlaatu parani just 100% !
3 asiaa, jotka osaan...
- Parin kaverin suusta oon kuullut, että oon hyvä kuuntelemaan, joten kuunteleminen.
- Valokuvaus ja oon hyvä visuaalista silmää vaativissa jutuissa.
-  Olla siisti ja järjestelmällinen.

3 asiaa, joita en osaa...
- Tehdä mitään silmämeikkejä. Oon rajausten ja luomivärien kanssa ihan toivoton tapaus ja yleensä ne kokeilut päätyy turhautumiseen ja pelkkään ripsiväriin.
- Keittää pastaa al denteksi t. mun poikaystävä
-  Olla ilman puhelinta. Mä oon yleensä aina se joka vastaa viesteihin heti ja jolla on puhelin aina lähettyvillä.


3 asiaa, jotka haluaisin osata...
- Puhua ja ymmärtää täydellisesti englantia.
- Laulaa ja ihan ensin omistaa kauniin lauluäänen.
- Olla aivan täysin välittämättä muiden mielipiteistä ja tehdä sitä omaa juttua.

3 asiaa, jotka minun pitäisi tehdä...
- Täyttää sata ja yks työhakemusta...
- Pakata tulevan viikonlopun tavarat, sillä huomenna on niin kiirepäivä, etten silloin enää ehdi.
- Säästää rahaa ja varata aika kampaajalle, oon niin kyllästynyt tähän nykyiseen reuhkaan.
blog1
3 asiaa, joista stressaan... 
- Tulevaisuus ja raha-asiat.
- Se miten pahasti onnistun kolaroimaan auton, kun pitäis ajaa huomenna Espoosta Vantaalle enkä oo a) ajanut autoa ikuisuuksiin ja b) autolla, jolla toi matka pitäis suorittaa on mun mielestä tosi vaikea ajaa.
- Pienet turhanpäiväset asiat, joilla ei oo loppupeleissä mitään väliä. Esimerkiksi eilen stressasin sitä osaanko käyttöö mun matkakortin vaihto-ominaisuutta.

3 asiaa, jotka saavat minut rentoutumaan...
- Ihan vaan sängyllä makaaminen omassa rauhassa ja kännykän selaaminen.
- Se kun joku hipsuttaa tai piirtää selkään.
- Kissan rapsuttelu.

3 asiaa, joista puhun usein...
- Valokuvaus- ja blogijutut, poikaystävä esittää jo kyllästymisen merkkejä... :-D
- Mustis eli mun kissa, jonka touhuista tulee aina tarinoitua pitkät kertomukset joka päivä niin poikaystävälle kuin äidillekin.
- Vielä tällä hetkellä hämärän peitossa oleva tulevaisuus ja siihen liittyvät koulu- ja työjutut.

3 asiaa, jotka puen mielelläni päälleni... 
- Bombertakki
- Jotkut mukavat ja löysät liehupöksyt. En tykkää enää pitää farkkuja ja en todellakaan tiedä mitä teen talvella, kun culottesit ei oo vaihtoehto.
- Rennot kotivaatteet, ai miten niin oon mukavuudenhaluinen? Tälläkin hetkellä hengaamaan velourhupparissa, 6. luokalla markkinoilta ostetussa kissa t-paidassa, sydänhousuissa ja pörrösukissa.

3 asiaa, joita en pue päälleni...
- Liian lyhyttä hametta tai mekkoa, joita saa olla koko ajan kiskomassa alaspäin.
- Värikkäitä vaatteita, yksinkertaisuus ja maanläheiset värit on parasta.
- Korkokengät, oon aina ollut tennarityttö ja muita päätä pidempi, joten korkokengät näkee mun jalassa hyvällä tuurilla vaan kerran vuodessa.
5
3 asiaa, jotka haluaisin vaatekaappiini...
- Poolokauluksisen laadukkaan ja muhkean neuleen tai itseasiassa parikin sellasta.
- Lisää helposti yhdisteltäviä yläosia niin toppeina, t-paitoina kuin pitkähihaisinakin.
- Mustat Chelsea-bootsit.

3 asiaa, joista unelmoin...
- Ulkomaanmatkasta ihan mihin vaan, ois niin ihana päästä käymään edes jossain.
- Uudesta objektiivista mun 50mm putken rinnalle.
- Siitä, että saisin tehdä työkseni niitä juttuja, joista oikeasti nautin ja joita rakastan.

3 asiaa, joita pelkään...
- Läheisen menettäminen ja yksin jääminen.
- Ulkona liikkuminen yksin pimeällä.
- Korkeat paikat.

3 asiaa, joiden toivon tapahtuvan lähitulevaisuudessa...
- Löytää itselleni jonkun mieluisan työpaikan ja että tulevaisuuden koulusuunnitelmat selkenisivät.
- Haluaisin tutustua uusiin ihmisiin ja löytää samanhenkisiä tyyppejä, joiden kanssa jakaa esimerkiksi. valokuvaus- ja blogijuttuja.
- Se, että olisin täysin tyytyväinen meidän kodin sisustukseen. Täytyykin ottaa ensi kuun tavoitteeksi saada tätä taas vähän eteenpäin.

Kuvituksena ihan muutama asukuva heinäkuulta. 
body bershka shorts bikbok sneakser vamos

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.