SOCIAL MEDIA

11. syyskuuta 2016

4 X KAUNEUSLEMPPARIT

Kauneusjutut on jäänyt viime aikoina tosi vähiin blogin puolella, sillä mä en oo mikään purkkiharakka ja oon tuhlannut rahani mieluummin vaatteisiin tai sisustusjuttuihin. Mulla on tapana myös käyttää vanhat purnukat loppuun ennen uusien ostamista, oli ne sitten kuinka hyvää tai huonoa tavaraa tahansa. Muutama uusi lempparijuttu on kuitenkin löytänyt tiensä mun luo ja halusin esitellä ne myös pitkästä aikaa teille.
Lumene Bright Touch kasvovesi. Mä oon aina tykännyt Lumenen tuotteista enkä joutunut pettymään tälläkään kertaa. Tää ensinnäkin tuoksuu ihanalta, poistaa tehokkaasti loput meikin jämät kasvoilta ja jättää ihon raikkaan tuntuseksi.
blogi2
Garnier Respons Marvellous Nectar shampoo ja hoitoaine. Mun on ollut tosi vaikea löytää mun paksulle ja karhealle hiuslaadulle sopiva tuotteita, mutta musta tuntuu, että niiden metsästys on vihdoin päättynyt. Olin kuullut paljon hehkutusta näistä kyseisistä shampoista ja viime kauppareissulla nappasin nämä hetken ihmettelyn jälkeen mukaan ostoskoriin. Ja eipä ollut turhaa hehkutusta, jopa tää leijonanharja on saatu taltutettua näiden käyttämisen jälkeen.
blogi3
Beauty Cottage kasvonaamio. Mä oon ihan surkea käyttämään kasvonaamioita ja tämäkin kesällä tuliaisena saatu yksilö pääsi käyttöön vasta vähän aikaa sitten. Tuote lupaa syväpuhdistaa kasvoja, kosteuttaa ja pehmentää ihoa ja mä voin allekirjottaa kaikki noi väitteet. Oon käyttänyt tätä muutaman kerran ennen suihkua ja iho on ollut sen jälkeen yhtä sileä kuin vauvan peppu.
blogi4
We Care Icon meikkisieni. Mä tuun tän asian kanssa taas iiihan vähäsen jälkijunassa nimittäin ostin mun ensimmäisen meikkimunan vasta tällä viikolla ja voi miksi, miksi en oo tehnyt tätä aiemmin? Meikkivoiteen levittäminen on tällä niin helppoa ja nopeaa, että siveltimeen ei oo enää paluuta, sen mä vaan sanon. Jos sulla on vielä ensimmäinen beautyblender hankkimatta (mitä vähän epäilen) ja etsit vähän halvempaa versiota aidon tilalle niin täältä nousee ainakin kaks peukkua tälle kyseiselle sienelle!

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.