SOCIAL MEDIA

26. elokuuta 2016

WHITE X PINK

Vaikka mä oon myöntänyt itselleni jo aikapäiviä sitten, että se on syksy nyt niin säilytän silti kaikkia mun kesämekkoja edelleen vaaterekissä. Ois varmaan aika vaihtaa niiden tilalle jotain paksumpaa vaatetta ja ottaa katse kohti syyspukeutumista. Jos mä jostain alkusyksyssä tykkään niin siitä, että neuleita ja kollaripaitoja voi yhdistellä lyhyiden hameiden tai keveiden housujen kanssa niin kuin allaolevassa asussa. Valkoinen luottoneule on palvellut mua ainakin jo pari vuotta, hempeän vaaleanpunaiset pöksyt oli yks kesän lempparilöydöistä ja loppukesästä täydensin kenkävarastoa noilla tennareilla, jotka alkuun näytti mun silmään hirveiltä kanooteilta. Lopuksi vähän punaa huulille ja yks mun tämän hetken lemppariasuista on valmis.
asukuvat6
asukuvat4
asukuvat5
asukuvat1
asukuvat3 sweater stradivarius culottes ebay sneakers vamos bag 2hand watch timanttiset

8 kommenttia :

  1. Vitsi kuinka ihanat housut! Sopii sulle hurjan hyvin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos kovasti!! Kerrankin tuli tehtyä hyvä löyty ebaysta eikä ollu mitään perus kiinamateriaalia :-D

      Poista
  2. Siis apua, noi housut sopii sulle ihan törkeen hyvin! Muutenkin ihana asukokonaisuus ja kauniita kuvia. Mä tykkään kans syksyssä siitä, että voi tehdä kiinnostavia vaateyhdistelmiä, ja pistää päälle yhtä aikaa kevyttä ja lämmintä ilman et on liian kuuma tai liian kylmä.

    ♥: Linda/Revontulipalo

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Apua kiitos paljon! :-) Ja sepä se, oon ihan samaa mieltä sun kanssa!

      Poista
  3. Mäkin tuossa yks päivä laittelin kesävaatteet pois. Ei auta kun valmistautua tulevaan syksyyn myös vaatekaapin osalta. :D Ihana asu muuten. :)

    Jenni's lullaby

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos :-) Niimpä, pitäis itekin ottaa itteensä niskasta kiinni ja saada aikaseks vaihdettua vähän syksysempiä vaatteita näkyville...

      Poista
  4. Niin ihana asu, varsinki nuo housut! <3 Ja nää kuvat on myös tosi onnistuneita! :)

    http://aliisa-m.blogspot.fi/?m=1

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Mäki tykkään molemmista, kuvista sekä housuista :-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.