SOCIAL MEDIA

19. elokuuta 2016

BRAND NEW INKA P.

Moi ihanat ja tervetuloa brand new Inka P. avajaisiin, jos näitä sellasiksi voi kutsua, sillä eihän tää blogi ollut suljettuna kun muutaman hassun tunnin. Tarkkasilmäisimmät varmaan huomasivatkin jo muutokset ulkoasussa. Parin vuoden postaukset siirtyi vain ja ainoastaan mun muisteltavaksi, banneri ja välilehtien tekstit koki pienen päivityksen, postausten alta löytyy nykyään jakonapit ja ihan alhaalla rullaa instagram-kuvien virta.
Mä oon ollut rehellisesti sanoen viimeisen kuukauden taas kerran vähän hukassa tän blogin kanssa. En oo ollut tyytyväinen teksteihin tai kuviin, tiedän millaista sisältöä haluaisin tänne tuottaa, mutta en oo osannut. Tämänkaltaisia "uusi alku" -postauksia on tullut tehtyä yks jos toinenkin, mutta tällä kertaa se tuntuu erilaiselta. Tai ehkä se tuntuu erilaiselta vaan nyt kun mä istun perjantai-iltana yksin hämärässä olohuoneessa muiden viipottaessa Blokeilla tai muissa kissanristiäisissä. Se, että yrittää tehdä rakastamaansa asiaa puoliteholla muiden kiireiden ja kesätekemisten keskellä, siitä ei kuitenkaan seuraa ikinä mitään hyvää. Varsinkaan silloin jos sä haluat päästä sen kanssa eteenpäin. Ja mä haluan päästä.
1
Edellisen postauksen jälkeen mä oon miettinyt asioita. (Sieltä löytyy vähän välivuosipohdintaa, suosittelen tsekkaamaan, jos se on mennyt ohi.) Olin vähän alamaailmoissa pari päivää ja eilen se kärjistyi siihen, että itkin poikaystävän olkapäätä vasten. Tuntu, että elämä potki päähän, mutta nyt ollaan taas elossa ja hyvä niin. Ja mitä sitte vaikka huomenna taas itkettäis, sekin on ihan fine. Tää blogi on sopiva sekametelisoppa just mua enkä halua esittää tai piilotella mitään. Haluan tehdä tätä aidosta intohimosta suurella sydämellä ja se miltä mun elämä tällä hetkellä maistuu näkyy myös täällä. Tästä lähtien haluan ajatella jokaista postausta yksilönä, keskittyä teksteihin ja kuviin 101% ja julkaista vaan sellaista materiaalia, johon oon oikeasti tyytyväinen enkä aio jättää tätä vaan puheiden tasolle.

Tutustukaa rauhassa, toivottavasti viihdytte ja ootte yhtä fiiliksissä tästä uudesta alusta kuin mä♥

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.