SOCIAL MEDIA

27. heinäkuuta 2016

TILANNEPÄIVITYSTÄ KÄNNYKÄSTÄ

3
1&2. Ennen juhannusta vietettiin päivä Kotkassa kivoissa maisemissa. 3. Ja ehdittiinhän me sen jälkeen käydä pyörähtämässä myös Tallinnassa, noi viirit oli jotenkin tosi söpöt :-D 4. Ihana pieni, joka on ainakin ottanut ilon irti kaikista lämpösistä päivistä.
1
1. Pidettiin osan meidän yläasteen tyttöporukan kanssa pientä jälleennäkemistä kuulumisten vaihtelun, auringon ja kylmien juomien parissa, oli ihana nähdä tyttöjä pitkästä aikaa! 2. Pari tuntia terassilla kulu tosi nopeasti ja eipä ollut maisemissakaan valittamista. 3. Illalla jatkettiin vielä juhlimaan Reetan kanssa ja tämän näköisenä olin tuolla kertaa liikenteessä. 4.
4
1. Valittelin joku aika sitten mun köyhää kenkävalikoimaa ja päädyinkin tilaamaan Vamoksen aleista parit popot, joista toiset oli nää valkoset yksilöt. Vaikka nää onkin mun jalassa vähän jykevät niin tykkään silti ihan sikana! 2. Ennen muuttoa oon koittanut nähdä mahdollisimman paljon kavereita ja tässä oltiinkin viettämässä tyttöjeniltaa tortillojen kera. Söin muuten ekaa kertaa soijarouhetta eikä maistunut yhtään hassummalta. 3. Hengailua veneellä Mirellan kanssa asukuvausten välissä. 4. Lahen satama on kesäisin auringonlaskun aikaan niin kaunis, tätä tulee ehkä pikkusen ikävä!
2
1. Pari viikkoa sitten fiilisteltiin Antti Tuiskun lisäksi Ellinooraa Lahden Öissä, oli tosi kiva kuulla livenä muutamia lempparibiisejä. 2. Tämän näkösinä oli meidän porukka liikenteessä :-D 3. Ennen lähtöä väkersin vakiokampauksen hiuksiin ja lisäsin huvikseni myös naamaa koristamaan parit timantit 4. Ihanista auringonlaskuista oon saanut nauttia myös ihan omalta parvekkeelta ja tää oli ehdottomasti yks siisteimmistä! 
5
1. Vielä yks räpsy satamasta, jossa oltiin seuraavan kuvan tytyn kanssa viettämässä iltaa. 2. Yks lemppareista ♥ 3. Elämä pahvilaatikoihin ja maanantaina muutetaan niinku mä ehdin mun instagram-kuvan kuvatekstiinkin kirjoittaa. 4. Onneks pakkaushommien lomassa oon ehtinyt nauttia myös auringosta ja syödä niin paljon jätskiä etten pysyä enää edes laskuissa.

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.