SOCIAL MEDIA

6. kesäkuuta 2016

YLEXPOP JA SUPERPÄIVÄ LAHESSA

Viikonlopunhulinat on takana päin ja täällä kirjoittelee yksi onnellinen ja väsynyt vastavalmistunut media-assistentti. Mun valmistujaislookista saatte kuvia vähän myöhemmin, koska sitä ennen halusin tulla kertomaan teille lauantaista, joka oli aika tosi kiva ja siisti päivä. Sain kutsun Visitlahden ja Ylexpopin järjestämään superpäivään, jonne oli kutsuttu myös muita bloggaajia ja vloggaajia viettämään kivaa päivää yhdessä. Ja mähän lähdin mukaan enemmän kuin mielelläni.
ylexpop2
Aamu alkoi kattavalla brekulla Seurahuoneella ja täytyy tunnustaa, että toi oli mun eka kerta kyseisessä mestassa, vaikka oonkin jo vuoden päivät täällä asunut ja sitäkin ennen aika kiitettävästi pyörinyt. Tarjolla oli tuoreita hedelmiä ja leipää, kroisantteja, jogurtteja, puuroa ja ties mitä muuta, joilla sai hyvän startin päivälle. 
ylexpop1
Sen jälkeen Kitetirri oli järjestänyt meille pientä aktiviteettia ja halukkaat pääsi kokeilemaan suppausta. Eihän kaikki sieltä ilman kastumista selvinnyt ja mä skippasinkin sen tällä kertaa just sen takia, että samoilla vaatteilla oli tarkotus selvitä koko ilta. Sen verran kivalta se kuitenkin näytti, että taidan houkutella kesällä jonkun kaverin mukaan ja mennä kokeilemaan.
ylexpop5
ylexpop4
ylexpop6
Muiden suppaillessa mä rohkenin testaamaan sähköskeittilautaa ja voisin sanoa, että se meni ihan hyvin siihen nähden, etten ollu koko elämäni aikana astunut edes normilaudan päälle :-D
ylexpop17
Käytiin lounaalla mulle jo tutuksi muodostuneessa Hello! American dinerissa ja ruoka oli niin hyvää kuin muistinkin. Jos eksytte joskus Lahteen ja tuonne niin ottakaa ehdottomasti bataattiranut, sillä ne + joku dippi on ihan parhaita eikä hamppareissakaan oo mitään valittamista.
ylexpop7
ylexpop8
Sen jälkeen tsekattiin vielä Sinne Store, (jossa en myöskään ollut ennen käynyt) joka on siis yhdistetty kahvila ja lifestylemyymälä. Ihan mun tyyliin mätsääviä vaatteita en sieltä löytänyt, mutta sitäkin enemmän tykästyin kyseisen putiikin sisustukseen ja fiilikseen. Mut jos sua kiinnostaa esim. Vanssin, Makian tai Sweet Sktbs:n tuotteet tai kuuleman mukaan hyvä kahvi niin tää on ehdottomasti käymisen arvoinen paikka!
ylexpop9
Sieltä siirryttiinkin jo tapahtuma-alueelle ja päästiin seuraamaan pressitilaisuutta. Oli samaan aikaan tosi siistiä ja jännittävää, kun kaikki artistit käveli mun nenän ohi ja hassua ajatella, että mä olin mun pikkublogin kanssa tuolla bloggaajana. Näin media-assistenttina pressiä oli jotenkin tosi mielenkiintoista seurata ja nähdä miten hommat hoidetaan.
ylexpop10
ylexpop11
YleX:n porukka kertoi meille myös vähän radiotyöstä ja oli kiinnostavaa kuulla eri tyyppien työnkuvista ja sen myötä muhun syttyi ehkä pienen pieni kipinä radiotyötä kohtaan. Ei se nyt mun unelman muotilehdessä työskentelemisen edelle mennyt eikä musta juontajaksi olisi, mutta jotain muuta radioon liittyvää vois olla aika hauska tehdä.
ylexpop12
ylexpop13
Backstage-kierroksen jälkeen mä liityin omien kavereiden seuraan fiilistelemään Antti Tuiskua ja pakko varmaan viimeinkin myöntää itselleni, että mä oon jonkinsortin fani. Sen verran kova se nimittäin oli, että osasin hoilata kaikki biisit ulkoa ja nyt mä yritän houkutella yhtä mun kaveria mukaan toisellekin hänen keikalle :-D Eikä huono ollut myöskään Tungevaag & Raaban, joka päätti koko illan.

Summasummarun oli tosi hauska, mielenkiintoinen ja unohtumaton päivä sekä kokemus ja lähtisin enemmän kuin mielelläni vastaaviin tilaisuuksiin mukaan, kiitos siis Visitlahdelle ja Ylexpopille ihanasta päivästä!
ylexpop14
ylexpop15
ylexpop16

Lähetä kommentti

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.