SOCIAL MEDIA

30. kesäkuuta 2016

PÄIVÄ MUN ELÄMÄÄ / VIDEO

Moi ja tervetuloa tsekkailemaan mun päivää videon muodossa pitkästä aikaa pieneen ikuisuuteen. Puhuin pari postausta sitten kuinka haluisin tuoda mun blogiin enemmän sellasia arkisia ja elämänmakuisia fiiliksiä ja vinkkailin samalla yhdestä ässästä hihassa. Seuraavaks seuraa sen ässän paljastus, mä nimittäin ajattelin alkaa kuvaamaan silloin tällöin vlogeja. Sain hetki sitten uuden minikameran, joilla näiden kuvaaminen onnistuu näppärästi ja mun mielestä videot on välillä kivaa vaihtelua kuville ja antaa ihmiseen lisää kosketuspintaa. Mitä mieltä te ootte tästä videosta ja kiinnostaisko nähdä lisää samantyylisiä?

2 kommenttia :

  1. Tosi kiva video, oli mukavaa katsoa :-) Oot ihanan positiivinen! ehdottomasti saa tulla lisää :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana, kiitos paljon♥ Näitä siis lisää ;-)

      Poista

Kiitos kommentista♥

Jätetään negatiiviset kommentit pois ja pidetään kommenttiboksi kivana ja positiivisena paikkana. Rakentava kritiikki on kuitenkin aina tervetullutta.